امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : مردم فلسطین در اوج مظلومیت و غربت و ناامیدی، با این ابتکار امام خمینی، ثمرات شیرین آزادی و امید را چشیدند.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 14 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار  گفت :  روز قدس باعث وصل شدن انسان‌های آزادی خواه جهان و وحدت مسلمانان جهان اسلام شده است.

وی افزود : ابتکار امام خمینی مبنی بر نامگذاری روز قدس تأثیر شگفتی در جهان اسلام و حق طلبی مردم فلسطین داشته است.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  زمانی که روز قدس نامگذاری شد، شعار صهیونیست‌ها از نیل تا فرات بود و معتقد به شکست ناپذیری بودند، برخورد اروپایی و آمریکایی‌ها با آنها فراقانونی بود.

وی مطرح کرد : از برکت انقلاب اسلامی، امروز رژیم صهیونیستی شعار از نیل تا فرات را فراموش کرده و دور خود دیوار کشیدند و در لاک دفاعی فرو رفته اند و به دنبال بقای خود است.

وی ادامه داد : چنان آشفتگی بر رژیم کودک کش صهیونیستی حاکم شده که ثبات سیاسی خود را از دست داده‌اند و توان مقابله با فلسطین را ندارند.

 حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار  خاطرنشان کرد : افسران اسرائیل باور دارند، ایران نیاز به سلاح اتمی نیاز ندارد و با موشک‌های دو هزار کیلومتری نقطه زن می‌تواند اسرائیل را فلج کند.

وی گفت : برخی افراد در داخل کشور از بی حجابی حمایت می‌کنند و پیاده نظام دشمن هستند. درحالیکه نباید سرباز دشمن باشیم بلکه با زبان شیرین مسئله حجاب و عفاف را تذکر دهیم، افرادی که هم نقشه دشمن را اجرایی می‌کنند، حتماً مورد برخورد قرار گیرند. از فراجا برای طرح حجاب و عفاف تقدیر و تشکر می‌کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار