رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجراي طرح های نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان در ماه مبارک رمضان گفت: در ۱۰ روز نخست این ماه مبارک ، ۴۱ واحد صنفی متخلف به دلیل فعالیت غیر مجاز و عدم رعایت ضوابط قانونی پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 05 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" مهدی تقوی نیا " در تشريح اين خبر و با اشاره به تعامل هدفمند پليس با اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی مربوطه و سازمان هاي صمت، علوم پزشكي و میراث فرهنگی استان افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در یک طرح نظارتی ۱۰ روزه از آغاز ماه مبارک رمضان، اقدام به بازرسی مستمر از واحدهای مختلف صنفی در سطح استان کردند.
وی با اشاره به بازدید محسوس و غیر محسوس از واحدهای صنفی مختلف یادآورشد: دراین طرح نظارتی ۴۱ واحد صنفی به دلیل فعالیت غیر مجاز و عدم رعایت شئونات و ضوابط قانونی از سوی متصدیان آنها به دستور مقام قضائی پلمب شده است.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر تدوام طرحهای نظارتی در ماه مبارک رمضان افزود: متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده دراین طرح نظارتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذيصلاح معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار