مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام:
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام از حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 06 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به بحث امنیت غذایی است، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این زمینه به صورت جدی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و دارای فرزند شیرخوار، رفع کمبودهای تغذیه‌ای آنها و همچنین ارتقای ضریب هوشی کودکان است.

زارع با اشاره به اینکه در سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵۰۰ مادر باردار یا دارای فرزند شیرخوار در استان، حمایت معیشتی و پروتئینی شده است، گفت: این حمایت‌ها امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در تلاش است که با رفع دغدغه‌های امنیت تغذیه‌ای در مناطق کم‌برخوردار کمک کند نسلی سالم، چابک، باهوش و علاقمند برای توسعه و آبادانی کشور تربیت شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار