نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور روز گذشته در سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد و دو دیدار این رویداد ورزشی به‌دلیل ریزش باران شدید لغو شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 11 October 2015
به گزارش تابناک مازندران بیژن ذکایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان کشور با حضور چهار تیم از روز گذشته به‌میزبانی سواحل فرح‌آباد مرکز مازندران آغاز شد.
وی افزود: این رقابت‌ها با گرامی‌داشت نام و یاد جان‌باختگان منا و حادثه عظیم رمی‌ جمرات در عربستان برگزار شد که در روز نخست دو بازی به‌دلیل ریزش شدید باران و طوفان به تعویق افتاد.
دبیر هیئت هندبال مازندران با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم‌های بی‌سان دولت‌آباد اصفهان، هیئت هندبال بوشهر، رستوران حاج‌حسن مازندران و هیئت هندبال اصفهان با هم رقابت دارند.
ذکایی با اشاره به اینکه در نخستین دیدار این رویداد ورزشی نماینده اصفهان دو بر صفر هیئت هندبال بوشهر را مغلوب کرد، اضافه کرد: مازندران نیز با نتیجه دو بر صفر مغلوب اصفهانی‌ها شد.
وی با اشاره به اینکه در دیگر دیدارها نماینده دولت‌آباد با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم هندبال ساحلی اصفهان پیروز شد، خاطرنشان کرد: مازندرانی‌ها هم در خانه نماینده بوشهر را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کردند.
دبیر هیئت هندبال مازندران بیان کرد: شامگاه گذشته نیز دو دیدار نماینده اصفهان با بوشهر و رستوران حاج‌حسن مازندران با هندبالیست‌های دولت‌آباد به‎دلیل بارش شدید باران برگزار نشد.
وی یادآور شد: در پایان این مسابقات که به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تیم‌های برتر به‌صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
دبیر هیئت هندبال مازندران در پایان گفت: هم‌اکنون این دوره‌ از مسابقات در سواحل مازندران ادامه دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار