مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: ۱۶ واحد پروش مرغ تخمگذار با ظرفیت پرورش سالانه ۸۷۰ هزار قطعه در شهرستان جهرم مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 18 February 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حسن زمانی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج هزار تن تخم مرغ در واحدهای پرورش مرغ تخمگذار این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم افزود: ۱۶ واحد پروش مرغ تخمگذار با ظرفیت پرورش سالانه ۸۷۰ هزار قطعه در شهرستان جهرم مشغول به فعالیت و تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود میزان تولید تا پایان سال به بیش از ۶ هزار تن تخم مرغ برسد، اظهار کرد: تمامی واحدهای مذکور صنعتی است و فرآیند بسته بندی تخم مرغ در این واحدها صورت می‌گیرد و تخم مرغ معمولی و دو زرده از جمله محصولات متنوعی است که تولید می‌شود.

زمانی عنوان کرد: تخم مرغ‌های تولیدی علاوه بر تأمین نیاز شهرستان وبرخی نقاط استان فارس به اکثر نقاط کشور بخصوص شهرهای جنوبی بندرعباس و جزایر کیش و قشم صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اظهار کرد: بخش دام و طیور شهرستان جهرم در رونق اقتصادی بخش کشاورزی این شهرستان جایگاه ویژه دارد و در این واحدهای صنعتی برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است که حائز اهمیت است.

برچسب ها: تولید ، مرغ ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار