طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان رخ داد
تابناک هرمزگان// رییس پلیس راه استان ضمن توصیه به رانندگان در جهت رعایت قوانین و مقررات رانندگی، بیان کرد: متاسفانه طی ۷۲ ساعت گذشته، ۵۳ فقره تصادف در جاده‌ های برون‌شهری هرمزگان رخ داد که منجر به کشته شدن ۵ نفر و مجروح شدن ۲۶ نفر شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 16 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: اکثر این سوانح جاده‌ای در ساعات ۱۶ تا ۲۲ به وقوع پیوسته است. فرمانده پلیس‌راه هرمزگان علت این تصادفات از شنبه ۲۲ تا ظهر سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه جاری را عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و انحراف به چپ دانست.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی ۲۷ فقره تصادف خسارتی، ۲۱ فقره تصادف جرحی و ۵ فقره تصادف فوتی روی‌داده است.

نیکبخت با اشاره به برخورد ۲ دستگاه تانکر حامل سوخت در بندرلنگه که منجر به مرگ ۳ نفر راننده و سرنشین شد، خاطرنشان کرد: برخورد سهمگین دو تانکر حمل سوخت در جاده بندر خمیر - بندرلنگه در محدوده پلغار سبب بروز آتش‌سوزی مهیبی شده که تا ساعت ۲۲ روز حادثه (۲۳ بهمن‌ماه جاری )نیز ادامه داشته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این حادثه ساعت ۱۷:۳۰ یک‌شنبه بعد از پل غار در جاده دوطرفه بندرلنگه به بندر خمیر رخ داد که در این حادثه تانکر حاوی نفتال براثر ضربه منفجرشده و جان دو راننده و یک کمک‌راننده را گرفت.

وی علت این حادثه را از تجاوز به چپ یکی از تانکرها ذکر کرد که به سمت بندرلنگه درحرکت بود.

به گفته فرمانده پلیس‌راه هرمزگان عصر شنبه گذشته براثر تصادف دو خودروی پژو پارس و سمند در محور بندر چارک به بندرلنگه سه نفر جان باختند و ۶ نفر هم زخمی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشینان پژو پارس شامل یک خانم به همراه دو فرزند هشت و دوساله‌اش بودند که در دم جان باختند، علت این حادثه دردناک انحراف به چپ خودروی پژو پارس عنوان کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: پلیس راه ، تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار