مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۰ هزار کیلومتر از جاده‌های این استان توسط راهداران استان برفروبی شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 14 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، جهانی افزود: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش گشت‌های راهداری سراسر استان، در بعضی جاده‌های استان مه‌گرفتگی شدید وجود دارد که سبب کاهش دید شده است و اکنون جاده‌های منتهی به شهرستان اراک و دلیجان مه آلود است.
وی یادآورشد: برای اجتناب از بروز حوادث جاده‌ای در جاده‌های مه‌آلود، رانندگان باید فاصله طولی و عرضی را رعایت کرده و با احتیاط در جاده‌های استان تردد کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۰ هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان برای تسریع در تردد مسافران توسط راهداران استان برفروبی و پاکسازی شد.
جهانی ادامه داد: به همین منظور هفت تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای اجتناب از حوادث رانندگی، یخ زدگی و لغزندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شده است.
او عنوان کرد: ۳۸۰ نفر راهدار با ۲۲۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در قالب ۵۴ گروه در این مدت وظیفه برفروبی و نمک پاشی در جاده‌های استان مرکزی را برعهده داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: وضعیت جوی در سایر جاده‌های این استان عادی و پایدار است و تمام مسیر‌ها باز و تردد وسایل نقلیه به صورت عادی و روان در جریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار