سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۹۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ 13 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
سارق سیم برق و کابل مخابراتی در نکا دستگیر شد
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 6 سارق و کشف10 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و تابعه این شهرستان 6سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه مقدار 7 کیلو سیم برق مسی و کابل مخابراتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق ومخابرات اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.
------------------------------
کشف 3 کیلو مواد مخدردر نور
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری توزیع کننده موادمخدر و کشف 3کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقيقات پلیسی و کار اطلاعاتی، موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر شدند.
سرهنگ قلی پور از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 کیلوگرم تریاک کشف شد .
وی در خاتمه با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
------------------------------
دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی و عامل رعب و وحشت مردم در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پی قدرت نمایی ها و درگیری با سلاح سرد و گرم توسط یکی از اراذل و اوباش ساری، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهدای شمال تجن قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شدند.
سرهنگ حسن زاده، افزود: متهم که با قدرت نمايي ها و ایجاد درگیری منجر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود، در اقدامی عملیاتی توسط ماموران به دام افتاد .
فرمانده انتظامي شهرستان ساری از کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: این فرد شرور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در پایان امنیت و آسایش مردم را خط قرمز پلیس دانست و به کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند، هشدار داد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت به شدت و برابر با قانون برخورد خواهدکرد.
------------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای منزل در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق منزل با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------
كشف 5 تن چوب قاچاق در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از کشف 5 تن چوب قاچاق به ارزش300میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری مبني بر حمل و دپوی چوب قاچاق توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران باهمکاری عوامل اداره منابع طبیعی خودروی مورد نظر را شناسایی کرده و در بازرسي از خودروی مورد نظر و محل دپوی چوب توسط متهم 5 تن چوب قاچاق کشف كردند.
وی ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 300 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم به همراه چوب هاي قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در پايان با اشاره به این که مقابله جدي با قاچاق كالا به صورت جدي در دستور كار پليس شهرستان قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان چوب و منابع طبیعی، مراتب را هر چه سريعتر به پليس 110 اطلاع دهند.
------------------------------
کشف 2 تن چوب قاچاق چوب در محمودآباد
سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از كشف 2 تن قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، گفت: مأموران کلانتری 11 این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد،تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.
وی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ حسین زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------
اقدام عملیاتی کلانتری های مازندران در مبارزه با سرقت اماکن خصوصی
سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری223 سارق منزل و کشف 166 فقره سرقت توسط کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان در بهمن ماه خبر داد .
به گزارش خبرنگارپایگاه خبری پلیس سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: در راستای برخورد با پديده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامي کلانتری و پاسگاه های سطح استان طي اين مدت موفق به دستگیری 223 سارق منزل وکشف 166 فقره سرقت شدند.
وی در ادامه افزود: با اجرای طرح های پيشگيرانه، برنامه ريزي صحيح و حضور هدفمند واحدهای گشت در مناطق جرم خیز ، آمار وقوع سرقت اماکن خصوصی در بهمن ماه نسبت به مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ جعفری با بیان نقش محوری کلانتری و پاسگاه ها در تامین امنیت خاطر نشان ساخت: پلیس پیشگیری همواره در دستگیری مجرمان و افزایش قدرت کشف موفقیت های قابل توجهی داشته است .
رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان به تاثیرگذاری همکاری شهروندان و سایر دستگاه های مرتبط در کاهش میزان وقوع سرقت ها اشاره کرد و گفت: نقش آموزش‌هاي ارائه شده از سوی پلیس به شهروندان در خصوص پيشگيري از سرقت ها در كاهش جرائم انكار ناپذير است. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار