وی اظهار کرد: در این نمایشگاه کالا و اقلام اساسی همچون مواد غذایی ، خشکبار ، میوه ، پوشاک ، آجیل ، البسه و ... عرضه می شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ 06 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر در حاشیه برپایی این نمایشگاه از فعالیت 40 غرفه در این نمایشگاه بهاره خبر داد.

محمدعلی حسین نیا با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10روز دائر خواهد بود، گفت: مردم می توانند اقلام و کالاهای اساسی شب عید را با 5 الی 15درصد تخفیف از این مکان تهیه و تامین کنند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه کالا و اقلام اساسی همچون مواد غذایی ، خشکبار ، میوه ، پوشاک ، آجیل ، البسه و ... عرضه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر همچنین به اجرای طرح نظارت نوروزی از واحدهای صنفی این شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح از امروز آغاز و به مدت یک ماه استمرار خواهد داشت، از فعالیت 10 بازرس در این طرح خبر داد.

حسین نیا اضافه کرد: علاوه بر این، گشت های مشترک نیز در روند اجرای طرح پیش بینی و لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه طرح نظارت نوروزی با مشارکت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و فرمانداری اجرا می شود، افزود: در این مدت بازرسان در حوزه کالا و خدمات و بازار، هتل ها ، میهمان پذیرها و همچنین بر روند عملکرد حوزه حمل و نقل درون شهری بازدید و نظارت می کنند.

در شهرستان رودسر بیش از چهار هزار و 500 واحد صنفی فعالیت دارند.

شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است و بیش از 146هزار نفر جمعیت و یک هزار و 440 کیلومتر مربع مساحت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار