سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور در سواحل فرح‌آباد مرکز مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 10 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور از صبح امروز در سواحل فرح‌آباد مرکز مازندران کار خود را آغاز کرد.
رئیس هیئت هندبال مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، گفت: این دوره از مسابقات با نام و یاد جان‌باختگان منا و حادثه عظیم رمی جمرات در بیت‌الله‌الحرام برگزار می‌شود.
خسرو ابراهیم‌زاده اظهار کرد: آیین قرعه‌کشی سومین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور شب گذشته با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این رویداد ورزشی چهار تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند، تصریح کرد: تیم‌های هندبال طبس، گرگان، رستوران حاج حسن مازندران و بندر انزلی به مصاف هم می‌روند.
ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: در دیدارهای صبح امروز نماینده طبس با نتیجه دو بر صفر از سد گرگان گذشت و تیم هندبال ساحلی جوانان مازندران نیز با نتیجه مشابه نماینده بندر انزلی را از پیش رو برداشت.
رئیس هیئت هندبال مازندران ادامه داد: امیدواریم با رقابت تنگاتنگ تیم‌ها سطح کیفی بالایی را شاهد باشیم و در میزبانی شایسته‌ای از نمایندگان استان‌های مختلف انجام شود.
این مسئول با اشاره به اینکه این رویداد در منطقه دو کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: در پایان این مرحله سه تیم برتر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.
ابراهیم‌زاده در پایان گفت: احتمال دارد دور نهایی سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جوانان کشور تا یک ماه آینده برگزار شود و از هم‌اکنون آمادگی میزبانی خود از این رویداد را به مسئولان فدراسیون هندبال اعلام کردیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار