در ششمین روز از دهه فجر انجام شد؛
تابناک هرمزگان// در ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر و با حضور مسولان استان هرمزگان عملیات اجرایی راه روستایی بجگ از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲ 09 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمدمهدی رضایی لری معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان، محمد دهقانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودان، بخشدار، معتمدین، خیرین و تعداد دیگری از مسئولین این شهرستان، عملیات اجرایی راه روستایی بجک از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.

محمد مهدی رضایی معاون فنی و راههای روستایی در تشریح این پروژه گفت: عملیات اجرایی راه روستایی بجک به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان احداث خواهد شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

رضایی افزود: با احداث این مسیر علاوه بر برخوردار شدن دو روستای بجگ و سیزه با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ خانوار از نعمت راه مناسب باعث توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و توسعه کشاورزی با توجه به مستعد بودن زمین‌های آن و تسریع در دسترسی به روستاها و کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر خواهد شد.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار