تابناک هرمزگان// فهیمه جمعه پورعنوان كرد: تعامل و همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری باعث پيشرفت شهر و حل شدن مشكلات می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 19 January 2023

تقدير مدير حقوقی شهرداری بندرعباس از دو عضو شوراي اسلامی شهر بندرعباس

به گزارش تابناک از هرمزگان//  مدير حقوقی شهرداری بندرعباس گفت: از تعامل و همراهی دو عضو شورای اسلامی جناب آقایان عیسی عباسی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا حیدری سراجی که در استرداد وجوه کسر شده به حساب شهرداری و با دغدغه از عقب افتادگی حقوق کارکنان خدوم شهرداری همراه و همگام با شهردار محترم بندرعباس و اداره ی حقوقی خدمات شایانی ارائه نمودند، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می نمایم.
مدير حقوقی شهرداری بندرعباس خاطر نشان كرد: بسياری از گره ها و مشكلات حقوقی با ارتباطات خوب و گفتگوهای منطقی و اثر گذار در مسير درست پيش رفته اند و در اين ميان نقش اعضای محترم شورای شهر برای كمک به شهر و مجموعه شهرداری بسيار ارزنده أست.

جمعه پور در ادامه سخنان خود با اشاره به حجم وسيع پرونده ها در مجموعه شهرداری بيان داشت: شورا به عنوان اتاق فكر و مشاوره شهرداری ميتوانند در همه حوزه ها نقش پررنگی همراه شهرداری باشند و نقش نظارتی خود را به نحو احسن به سرانجام برسانند كه در مجموعه حقوقی اين تعامل به طور جدی وجود دارد به همين خاطر همواره اعضای محترم شورا با اين مديريت ارتباط خوبی داشته اند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار