فرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنند
کد خبر: ۱۰۸۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ 18 January 2023

فرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنندفرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنندفرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنندفرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنندفرماندار رضوانشهر: بانوان شاغل در ادارات باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در محیط اداری پیاده کنند

فرماندار رضوانشهر در آیین تجلیل از بانوان شاغل در ادارات این شهرستان: بانوان شاغل در ادارات باید فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که برگرفته از سیره عملی حضرت زهرا(س) است، را در راستای تکریم ارباب رجوع و عفاف و حجاب در محیط اداری پیاده کنند.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز چهارشنبه بیست و هشتم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تجلیل از بانوان شاغل در ادارات این شهرستان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار گفت: نام مبارک حضرت زهرا(س)، یادآور عظمت، قداست فوق العاده، شجاعت بی نظیر و کرامت والای انسانی است.

وی با اشاره به صحبت های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، که می گفت: هر موقع ما در جبهه ها با یک شرایط سخت روبه رو می شدیم توسل مان به حضرت زهرا(س) بود.

فرماندار رضوانشهر به نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن اشاره نمود و افزود: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نشان دادند صبوری و توانمندی خود را در مسیر احیای دین و تداوم انقلاب به کار می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر خطاب به بانوان شاغل در ادارات این شهرستان گفت: شما خواهران و ماداران عزیز که به عنوان کارمندان ادارات در این شهرستان فعالیت می کنید، سیره عملی حضرت زهرا(س) باید الگوی شما باشد.

صفوی اضافه کرد: بانوان شاغل در ادارات باید فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که برگرفته از سیره عملی حضرت زهرا(س) است، چه در تکریم ارباب رجوع و چه در راستای عفاف و حجاب را در محیط اداری پیاده کنند.

وی به حضور زنان و مادران در صحنه که نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام و انقلاب داشتند، اشاره نمود و افزود: امروز هدف دشمن همین خواهران ، مادران و بنیان خانواده هاست که با حضور شما بانوان در صحنه همه نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب نقش بر آب شد.

حجت الاسلام والمسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این آیین اظهار داشت: زنی که می تواند پرورش دهنده باشد که حضرت امام (ره) فرمودند؛ سربازان من در گهواره ها هستند، یعنی در بغل مادران خودشان پرورش می یابند و مادر آن اصالت و جایگاه اصلی را تعیین می کند، که می تواند در طوفان ها و حوادث شخص را محافظت نماید.

در پایان از بانوان شاغل در ادارات شهرستان با اهداء لوح و هدایا تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار