رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج سازندگی استان کرمانشاه امسال ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به واحدهای تولیدی و مشاغل خانگی پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 12 January 2023

پرداخت ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای خرد و مشاغل خانگی کرمانشاهبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم سرهنگ امیرحمزه خزائی اظهار داشت: دهکده اقتصاد مقاومتی استان از سال 95 به عنوان نخستین دهکده اقتصاد مقاومتی کشور در مساحتی بالغ بر 23 هکتار تأسیس شده و تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌کند.

وی عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات به سامانه تسهیلات اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی استان مراجعه کنند.

خزائی گفت: دهکده اقتصاد مقاومتی با حمایت از گروه‌های تولیدی نوپا که از نظر مکان یا سرمایه در گردش مشکلاتی داشتند توانست برای 130 نفر به طور مستقیم و 200 نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته 85 میلیارد تومان از محل تبصره 16 برای حمایت از گروه‌های تولیدی و مشاغل خانگی جذب شد و امید داریم امسال نیز با اختصاص حدود 340 میلیارد تومان بتوانیم کمکی به واحدهای تولیدی خرد و خانگی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان از جوانان جویای کار و واحدهای تولیدی حمایت می کند گفت: در استان بیشترین توجه به سمت کشاورزی و تولید گوشت قرمز است که در دهکده اقتصاد مقاومتی بلدرچین و دام‌های سبک پرورش داده می‌شود.

وی افزود: تسهیلات اقتصاد مقاومتی که امسال به متقاضیان پرداخت می‌شود حداکثر 150 میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد است و ثبت‌نام از طریق سامانه انجام می‌شود و بازپرداخت این تسهیلات به صورت هشت ساله است و یک سال استراحت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار