نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از جانمایی زمین برای احداث منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی در دماوند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 08 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سید احمد رسولی نژاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از نشست با مدیر کل، معاونین و مدیران منابع طبیعی استان تهران با همراهی مدیر عامل و معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جمعی از سرمایه گذاران، رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای لزور خبر داد.

رسولی نژاد عنوان داشت: در این جلسه که رؤسای ادارات منابع طبیعی ۲ شهرستان نیز حضور داشتند در خصوص مکان یابی زمین مورد نیاز جهت احداث منطقه ویژه اقتصادی و همچنین شهرک صنعتی جدید دماوند دستورات لازم صادر شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند اشاره کرد و عنوان داشت: تسریع در تعیین تکلیف اراضی باقیمانده شهرک صنعتی فیروزکوه توسط اداره کل منابع طبیعی استان تهران، واگذاری زمین جهت سرمایه گذاری گروه صنعتی در بخش دام و طیور شهرستان فیروزکوه، طرح‌های گردشگری، احداث سیل بند جدید، لایروبی سیل بند و پیگیری مراتع مورد اختلاف روستای لزور با ارتش از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار