فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به طرح آبرسانی به ۶ روستا ظرف ۱۰ ماه، گفت: ۳۲ طرح آبرسانی دیگر توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)در شهرستان های استان تهران در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 07 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران صبح امروز در آئین بهره‌برداری از طرح های محرومیت‌زدایی استان تهران که در روستای شوران از توابع بخش جلیل‌ آباد پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا، طرح‌های محرومیت‌زدایی استان تهران و آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان پیشوا اجرا شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: این همان نقطه هراس دشمنان قسم خورده از جمهوری اسلامی است که با فداکاری و از خودگذشتگی در امور، با سرعت و دقت کارها در کشور انجام می‌شود و سپاه استان تهران نیز ثابت کرده که با اراده قوی می‌توان ظرف ۱۰ ماه ۶ روستا با هفت هزار و ۱۵۰ متر لوله‌کشی و ۲۹۷ انشعاب و حفر یک چاه عمیق را آبرسانی و مشکل آب را برطرف کرد.

سردار ذوالقدر بیان کرد: ملت ایران روزی آرزو داشتند که با یک موشک بتوانند بغداد را هدف قرار دهند، امروز به توانی از دفاع در صنعت موشکی دست یافته که نه تنها قاره‌ها را می‌پیماید بلکه در حال فتح فضا هستیم، این همان قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی است که دشمن از آن هراس دارد.

وی گفت: این که به ما می‌گویند موشک و انرژی هسته‌ای نداشته باشیم در حالی که خود از تمامی آن‌ها برخوردارند به خاطر ترس از بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر زیاده‌خواهی آنان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به این که ۳۲ طرح آبرسانی دیگر توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در حال اجرا است، تصریح کرد: امروز به وزیر نیرو، مدیرعامل آبفای استان، رئیس سازمان بسیج مستعضفان با افتخار اعلام می‌کنیم که این افتخاری برای مردم ایران است که می‌توانند در کمترین زمان، بهترین کارها را ارائه کرد آن هم در زمانی که مشکل کم‌آبی و خشکسالی در کشور وجود دارد.

سردار ذوالقدر افزود: نسل بعدی ما نیز به آب نیاز دارد و از همه مردم درخواست داریم تا در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی و دقت را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار