مدیرعامل شرکت ابفا ایلام:
مدیرعامل شرکت ابفا ایلام با تاکید بر جلب رضایت حداکثری شهروندان و خدمات رسانی مطلوب گفت: عملکرد صحیح کارکنان و تکریم ارباب رجوع باعث افزایش سطح رضایتمندی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 03 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ناصری در جلسه شورای معاونین شرکت آبفا استان با تبیین شرایط اقتصادی شرکت، اظهار داشت: با توجه به وضعیت محدود منابع مالی شرکت و افزایش هزینه ها و شرایط سختی برای شرکت ایجاد شده که باید با همفکری و همکاری و  حرکت در چارچوب برنامه و رعایت انضباط مالی این شرایط را مدیریت کرد.

وی در ادامه با تاکید بر جلب رضایت حداکثری شهروندان و خدمات رسانی مطلوب افزود: عملکرد صحیح کارکنان و تکریم ارباب رجوع باعث افزایش سطح رضایتمندی خواهد بود و با هماهنگی بیشتر واحدهای مختلف در شهرهای تحت پوشش خواهیم توانست بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم .

مدیرعامل شرکت ابفا ایلام در پایان بر ساماندهی نیروهای انسانی همچنین تعیین تکلیف راننده های استیجاری، رعایت نظم و انضباط اداری و مالی، اتخاذ تصمیمات با استفاده از خرد جمعی، کاهش هزینه های جاری و اجتناب از اعمال هزینه های غیر ضروری، تکریم ارباب رجوع و خدمات بهینه و درست به مشترکین و .. تاکید داشتند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه هر کدام از معاونین دیدگاه ها، مشکلات و برنامه های خود را مطرح نمودند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار