فرمانده انتظامی شرق تهران:
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سربازان رکن اصلی تأمین امنیت پایدار در کشور هستند که برای کشور و امنیت مردم ایران اسلامی تا پای جان رشادت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 01 January 2023

سربازان رکن اصلی تأمین امنیت پایدار در کشور هستند

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و بزرگداشت جوان سرباز در پاکدشت اظهار داشت: بالاترین افتخار ما این است که ما همه سرباز ولایت و کشور هستیم و تا این لباس مقدس را بر تن داریم خود را ملزم به دفاع از ناموس و اموال مردم شریف ایران اسلامی می دانیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن بزرگداشت یادو خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهید وی اظهار کرد : سردار دلها تامین امنیت کامل در داخل کشورمان را پشتوانه اقتدار ایران اسلامی در حوزه برون مرزی و سیاست خارجی می دانست.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله هوایی آمریکا به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون نیروهای مردمی حشدالشعبی و تنی چند از اعضای این گروه و ۴ همراه سردار دلها در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: سربازان بالاترین سطح از مشارکت در راستای ایجاد امنیت را رقم زده‌اند و در جایگاه تأثیر گذاری ایجاد و ارتقا امنیت، سربازان بالاترین حد را در اختیار دارند.

عزیزی اظهار داشت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، تعداد رزمندگانی که در قالب سرباز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته، به شهادت رسیده و به افتخار جانبازی و یا آزادگی نائل آمدند، بسیار زیاد است و امروز نیز بخش مهمی از توان نیروهای مسلح، در گرو رشادت و از خودگذشتگی سربازان ایران اسلامی است.

وی گفت: در کنار نیرو و توان دوران جوانی، این ایام با خود شور، نشاط، خلاقیت و ابتکار نیز به همراه دارد از این رو امروز با وجود تمامی مشکلاتی که در کشور وجوددارد، تمامی اتفاقات حوزه فناوری‌های نوین، حوزه دفاعی، صنعتی، نانو، آی‌تی و صنایع مهم کشاورزی به دست جوانان رقم می‌خورد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به برگزاری مانور ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز مانوری که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، برای نخستین بار در تمامی حوزه های آفندی و پدافندی و تجهیزات مورد نیاز راداری و الکترونیک توسط جوانان ایران اسلامی تهیه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا از آباد شدن کشور توسط جوانان و تبدیل شدن ایران اسلامی به الگو جلوگیری کند که نمونه آن را می‌توان در وقایع اخیر مشاهده کرد که دشمن هر آن چه در توان داشت به میدان آورد تا در کشور براندازی کند که البته این راهبرد مختص ایام نبود و دشمن حتی پیش از پیروزی انقلاب در صدد بود تا از تشکیل نظامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی جلوگیری کند.

عزیزی تصریح کرد: عده ای تصور دارند که جنگ تحمیلی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۸ بر مردم ایران تحمیل شد در حالی که نخستین تجاوز رژیم بعث عراق به ایران ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه روز ۱۳ فروردین سال ۵۸ یعنی درست یک روز پس از آن که مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند صورت گرفت تا قدرت ایران اسلامی در داخل مرزها محبوس شده و از انتشار آن با سایر کشورها جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا با قوی کردن نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف درصدد رفع مشکلات بر آمده و با رفع موانع و مشکلات، ایران اسلامی را به سرمنزل مقصود در پیشرفت و تعالی روز افزون رهنمون شوند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: شما سربازان بالاترین سطح از مشارکت در راستای ایجاد امنیت را رقم زده اید هر کدام از ما یک سطحی از نظر تاثیر گذاری در ارتقاء امنیت جامعه را داریم ولی شما بالاترین سطح را دارید چرا که شما لباس سربازی را بر تن دارید و در جمع نیروهای مسلح انقلاب اسلامی قرار گرفته اید که از دستاوردها و مرزهای انقلاب دفاع جانانه کنید.

سردار عزیزی افزود: هر پیشرفتی در حوزهای مختلف مثل دفاعی، صنعتی، نانو، آی تی و صنایع نظامی که داریم از همت شما جوانان عزیز است و ما امروز در اینجا جمع شده ایم که به شما خدا قوت بگوییم و خدا را شاکر باشیم که چنین جوانانی به انقلاب تقدیم کرده است.

وی گفت: دست و بازوی شما سربازان مکتب و قرآن و اسلام را می بوسم که مجاهدانه در خدمت انقلاب اسلامی هستید و مخلصانه در این راه قدم بر می دارید.

در پایان این مراسم که با حضور مقامات سیاسی و نظامی و انتظامی شرق استان تهران برگزار شد از سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت و تعدادی از سربازان وظیفه و نیروهای صنایع دفاع تقدیر به عمل آمد. در این مراسم همچنین از ۲۲ سرباز نمونه شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه تقدیر شد.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرقی استان تهران با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت قرار دارد و نماد پایتخت گل و گیاه در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار