هر چند هنوز راه درازی در پیش است و پیچ های تندتر و مسیرهای پر دردسر تری در انتظار هراز و سایر مدعیان در مراحل سرنوشت ساز پلی آف است و خیلی نمی توان در لیگ چند مرحله ای به نتایج دور گروهی دل بست
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ 28 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، علی شاکری از کارشناسان و مفسران شناخته شده والیبال ایران در کانال شخصی خود و به بهانه پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۱، نگاهی کرده به عملکرد تیم لبنیات هراز آمل که در ادامه می خوانید.

 لبنیات هراز با تیمی یکدست ، منسجم و جنگنده و بی حاشیه ، قهرمان نیم فصل شد

در میان مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر والیبال مردان در نیم فصل اول ، " لبنیات هراز " آمل با رعایت اکثر شاخص های موفقیت ، چه در بحث مدیریتی و چه پشتیبانی و فنی و سرپرستی گرفته تا انتخاب سنجیده بازیکنان ، عملکرد مطلوب و متفاوتی با دو دوره حضور قبلی اش داشت و این یعنی نوید کسب نتیجه ای بهتر از قبل برای این تیم باید بود . عملکرد این تیم با نگاهی به جدول بازی ها ، برای رقبایش رشک بر انگیز است ! . کسب ۱۲ برد ( ۶ برد ۳ بر صفر ، ۴ برد ۳ بر یک و دو برد ۳ بر ۲ در کنار یک باخت ۳ بر یک ) همراه با ( ۳۷ ست برده و ۱۱ ست باخته ) با مجموع ۳۴ امتیاز و مقایسه ان با رقبای تعقیب کننده و فاصله ۱۱ امتیازی با شهداب یزد تیم دوم جدول ، خود گویای همه چیز است.

هر چند هنوز راه درازی در پیش است و پیچ های تندتر و مسیرهای پر دردسر تری در انتظار هراز و سایر مدعیان در مراحل سرنوشت ساز پلی آف است و خیلی نمی توان در لیگ چند مرحله ای به نتایج دور گروهی دل بست ! اما این واقعیت را هم نمی توان نادیده گرفت که به قول معروف ما ایرانی ها " سالی که نکوست از بهارش پیداست ! ".
هرازی ها در این فصل با تیمی یکدست تر و با انگیزه و جنگنده با ستاره های جوانی چون حسین خانزاده ، علی حاجی پور ، محراب ملکی ، جلالی نژاد ،  دانشدوست و با تجربه های همچون رضا قرا ، مجتبی میرزاجانپور ، مبین مظلوم ، ابوالفضل قلی پور و علی رمضانی و افشین فتاح ... تیم کاملی به نظر می رسند و کمبود خاصی در هیچ پستی ندارند . در جمع مدعیان قهرمانی در حال حاضر ققط شهداب رقیب جدی هراز در این زمینه به شمار می رود . اگر هرازی ها همین روند را بتوانند پی بگیرند ، می توانند یکپای اصلی قهرمانی این فصل باشند ، ضمن آنکه نباید از نظر دور داشت ، تیم هایی همچون شهداب ، پیکان ، ایفاسرام ، فولاد سیرجان و حتی هورسان هم با اختلاف ناچیز ، بخت زیادی برای قهرمانی در این فصل دارند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار