در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ 19 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 28/9/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

آزاد سازی13 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری 

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 13 هکتار از اراضی کشاورزی و ساخت و ساز غیرمجاز از چنگ زمین خواران در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدموسی حسینی" در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان ساری با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی،13 هکتار از اراضی کشاورزی را که افراد فرصت طلب در آنها به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز و دیوار کشی نمودند را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران ا بیان این که با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دیوارها ایجاد شده در این زمین ها تخریب شدند، گفت: با اجرای این طرح بیش از 13 هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان ساری قرار گرفت.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه 4 متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: حفظ اراضی کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار بوده و تخریب آن می تواند منجر به بروز شرایط دشوار اقتصادی و کمبود منابع تغذیه آیندگان شود.

-------------------------------

21 فقره سرقت درپرونده سارق آملی 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق منزل با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی داداش تبار" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی طی اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 21فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.#

-------------------------------

دستگیری سارقان خانه باغ در بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری 8 سارق خانه باغ با 14 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی " درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کارماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 8 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ " عنایتی گنجی" ، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

وی، همچنین اظهار داشت: متهان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت ازخانه باغ ها در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

در پایان فرمانده انتظامی بهشهر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

-------------------------------

دستگیری 3 سارق با 7 فقره سرقت در "میاندورود" 

سرهنگ شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 3 سارق با 7 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلبس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

سرهنگ باقری از دستگیری3 سارق و کشف 7 فقره سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف2 تن چوب قاچاق و یک کیبلوگرم مواد مخدر، دستگیری 5 معتاد متجاهر و خرده فروش، دستگیری 10 تبعه غیر مجاز از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائ

لق به متهمان نیز که در امر انتقال مواد استفاده می شد، توقيف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و افراد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي110 با پليس در ميان بگذارند .

-------------------------------

سارق دوچرخه در گلوگاه دستگیر شد 

سرهنگ محمود کوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق دوچرخه با 5 فقره سرقت در عملیات مأموران کلانتری11این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کوانی" بيان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان بررسي موضوع جهت دستگيري سارق يا سارقان در دستورکار مأموران انتظامی شهرستان کلانتری11 قرارگرفت.

وي افزود: افسران تجسس این کلانتری با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پليسي و جمع آوري سرنخ هاي موجود درصحنه هاي وقوع سرقت توانستند عامل اين سرقت ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عملياتي ضربتی متهم را در مخفيگاهش دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه تصريح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت در بازجويي هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کلوانی با بيان اينکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد خاطر نشان کرد: پليس همواره با قاطعيت در مقابل سارقان و کساني که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان مي کنند و باعث ايجاد نا امني در جامعه مي شوند ايستاده است.

م ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

-------------------------------

دستگیری عامل تیر اندازی در نور 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان "نور" گفت: فردي كه در شهر رویان اقدام به تیراندازی به سمت خودروی احدی از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی به خودروی احدی از شهروندان در شهر رویان، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد ضارب پس از درگیری و تیر اندازی به خودروی یکی از شهروندان از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: ماموران پليس امنیت عمومی با شناسایی متهم، ضمن هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف کردند.

وی با بیان اینکه این متهم در بازجویی ماموران به بزه ارتکابی اعتراف کرده است، یاد آور شد: متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ قلی پور در پایان گفت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد .

-------------------------------

پیشگامی پلیس پیشگیری قائمشهر در اجرای طرح محله محور 

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران ، گفت: برابر بررسی های انجام شده، پلیس پیشگیری شهرستان قائمشهر بهترین عملکرد را در اجرای طرح محله محور سه روزه استانی داشته است. 

سرهنگ"سید محسن جعفری" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: بمنظور پيشگيري از روند صعودي سرقت اجراي طرح محله محور استاني به مدت 72 ساعت به تمامی شهرستان های استان ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: پلیس پیشگیری شهرستان قائمشهر در اجرای این طرح بهترین عملکرد را در بین شهرستان های استان کسب کرده است .

سرهنگ جعفری از پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 19 نفر سارق و کشف 39 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: از دیگر دستاورد های پلیس پیشگیری شهرستان قائم شهر دستگیری 45 محکوم متواری و تحت تعقیب بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در طرح مذکور ماموران انتظامی شهرستان قائمشهر 9 معتاد و یک نفر خرده فروش را دستگیر و انواع مواد مخدر از آنان کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه تاکید کرد: به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم، اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان ادامه خواهد داشت.

-------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 2 سارق سیم برق با 11فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری کلار موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

-------------------------------

کشف 2 کيلوگرم موادمخدر " شیشه" در سوادکوه 

سرهنگ عبداله اکبری  فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 2 كيلو گرم موادمخدر شیشه در شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبداله اکبری در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کسب خبر در خصوص فعالیت مجرمانه 2 نفر در امر توزيع مواد مخدر صنعتی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: ماموران پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي، دو نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر را حین انتقال مواد افيوني که از یکی از مرزهای غربی کشور تهیه و به سمت شهرستان قائم شهر بودند شناسايي و در یک عمليات ضربتی، متهمان را دستگير کردند .

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان مقدار 2كيلو گرم موادمخدر شیشه کشف شد، 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار