بافت فرسوده مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد باید همه ادارات و دستگاه‌ها با جدیت در زمینه ساماندهی و احیای بافتهای فرسوده همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 19 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، این جلسه به ریاست مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر و با حضور دکتر پرچ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و مدیران ادارات و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری بابلسر  

 بر اساس گزارش از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛ مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن بیان مسائل و مشکلات موجود در محلات هدف، خواستار توجه بیشتر مدیران شهرستانی به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شد.

 فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به معضل اساسی بافتهای فرسوده در شهر گفت :درصورتی‌که این بافتها ساماندهی نشود، خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. ایشان با بیان مطلب هم افزود: بافت فرسوده مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی در پی دارد باید همه ادارات و دستگاه‌ها با جدیت در زمینه ساماندهی و احیای بافتهای فرسوده همکاری داشته باشند.
 وی تصریح کرد: بازسازی و بهسازی فضای شهری و محلات و همچنین ارتقای سطح خدمات عمومی از جمله اقداماتی است که باید در بافت های فرسوده انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار