فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه اغتشاشات داخلی در اتاق های فکر دشمن طراحی شده است گفت: دشمن حتی با ایجاد ناامنی ، اغتشاش و آشوب نیز قادر نیست جلوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بگیرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 14 December 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ حسن شاهوارپور چهارشنبه در آیین رونمایی از کسب نشان رتبه فن آور شرکت آب غدیر خوزستان در اهواز افزود: جبهه استکبار و عوامل و دنباله رو آن ، تجهیز و تسلیح گروه‌های تجزیه طلب، از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه اندازی غائله کردستان ، سیستان و بلوچستان ، خوزستان و ایجاد آشوب در مناطق شمالی کشور و آذربایجان شرقی و سپس منافقین کوردل قصد براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی را داشت ولی به هیچ یک از اهداف خباثت آمیز خود نرسید هرچند ما متحمل خسارات زیادی شدیم و تعدادی زیادی نیز از مردم و نیروهای بسیجی و سپاهی مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی گفت:با وجود همه دسیسه ها و توطئه ها و سپس تحمیل هشت سال جنگ و ناامنی ، دشمن نتوانست جلوی جهاد کار و تلاش و سازندگی را بگیرد هرچند اگر این توطئه ها و جنگ نبود سرعت توسعه ای کشور بسیار شتابان می‌شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه به اعمال تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن و ایجاد اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر اشاره کرد و افزود:ما در بسیاری از میدان‌ها از جمله ابرپروژه آبرسانی غدیر ، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و این کارها توسط همین جوانان باانگیزه و انقلابی به سرانجام رسید.

شاهوارپور با بیان اینکه دشمن مخالف استقلال و پیشرفت کشور است افزود:با وجود عداوت و دشمنی جبهه استکبار ، بسیاری از فناوری ها نظیر سدسازی ، حفاری نفت ، هسته‌ای ، سلول های بنیادی ، نانو ، پزشکی ، موشکی ، پهپادی و پرتاب ماهواره به پیشرفت های خارق العاده ای رسیده‌ایم و قدرت بازدارندگی دفاعی را به بالاترین سطح رسانده‌ایم.

وی با بیان اینکه خسارت سازش بسیار بیشتر از مقاومت و ایستادگی است افزود: دشمن با همه تلاش ها و برنامه ریزی ها و انواع توطئه ها نتوانست ما را وادار به تسلیم کند و این یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ما مخالف مذاکره و رفع تحریم ها نیستیم ولی دشمن بازی برد - برد را می خواهد افزود: ما در دفاع از مصالح و منافع کشور و تمامیت ارضی کشور هیچ تعارفی با هیچ کس نداریم.

مدیرعامل شرکت آب غدیر خوزستان مجری طرح عظیم آبرسانی غدیر که چندی پیش با حضور رییس جمهور افتتاح و ۲۶شهر و بیش از یک هزار و ۴۰۰ روستا در مناطق مرکزی ، غربی و جنوبی خوزستان از آب باکیفیت بهره‌مند شدند افزود:این ابرپروژه که انتظار مردم خوزستان را در دسترسی با آب باکیفیت محقق وعملی کرد دستاورد نظام اسلامی و دولت سیزدهم بود.

داوود حری افزود: این پروژه عظیم به دست جوانان متخصص و انقلابی به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن با انتقال آب سد دز که در زمره باکیفیت ترین آب کشور است عملیاتی و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا در این آیین که در محوطه باز شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد از نشان رتبه "فن آور" این شرکت که برای نخستین بار در مجموعه وزارت نیرو به دست آمد رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار