استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه هفت هزار دانش آموز ایلامی تا پایان بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، گفت: برپایی این اردو مصداق بارز جهاد تبیین است.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 11 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان ایلام گفت: آموزش و پرورش ایلام سال گذشته رتبه نخست کشور در بعد فضای مجازی حوزه راهیان نور را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ نفر در استان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، تاکید کرد: اردوی راهیان نور به بصیرت افزایی دانش آموزان منجر می شود و باید همه با آن توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: از ابتدای آذرماه سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شده اند و تلاش می کنیم این روند استمرار داشته باشد.

بهرام نیا با بیان اینکه آموزش و پرورش ایلام سال گذشته رتبه نخست کشور در بعد فضای مجازی در بحث راهیان نور را به خود ا اختصاص داده است، گفت: سال گذشته روزانه ۴۰۰ هزار نفر بصورت آفلاین و آنلاین از برنامه های مجازی در بحث راهیان نور استفاده کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش و اهتمام جبهه استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان دانش آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده اند که در این راستا می طلبد تبیین دستاوردها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به توفیقات و پیشرفت های کشور در همه زمینه ها اضافه کرد: امروز در صنعت هوایی ، علوم دریایی و پزشکی، نانو، نانو تکنولوژی و دیگر عرصه در حال پیشرفت هستیم.

بهرام نیا بیان داشت: تلاش جبهه استکبار برای ایجاد اخلال در کشور ناموفق بود و امروز شاهد آرامش کامل در کشور هستیم، باید همه در برابر فتنه های دشمن هوشیار باشیم و در راستای جهاد تبیین که همان آگاه‌سازی نسل جدید است، به وظیفه خود عمل کنیم.

وی همچنین خواستار تداوم برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در مدارس شد و گفت: دانش آموزان باید از گنجینه های معنوی و دستاوردهای نظام آگاه شوند.

استاندار ایلام بر لزوم توجه ویژه به یادمان ها و گلزار شهدا نیز تاکید کرد و گفت: برای ساماندهی یادمان ها و بازسازی گلزار شهدا ۲۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که ۲۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی یادمان و ۵۰ میلیارد ریال نیز برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته است که تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال آن ابلاغ شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار