تابناک هرمزگان// دانشجویان، طبقه‌ای از جامعه هستند که درکنار با نشاط بودن، درسازندگی آینده و ترسیم حرکت عمومی جامعه پیشرو هستند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸ 07 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با گرامیداشت روزدانشجو با اشاره به اینکه درس، علم و تحصیل است که به دانشگاه، دانشجو، استاد و معلم، معنا می بخشد، گفت: امروز دانشجویان ایرانی علاوه بر نگاه ویژه به کسب علم و دانش و بکارگیری آن برای خدمت به بشریت، نگاهی فراتر به حوزه معرفتی واخلاق در دانشگاه دارند.

دکتررضا افضلی‌پور با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها همواره محیطی پراز شور و نشاط علمی، سیاسی و فرهنگی است، گفت: شور ونشاط در دانشگاه از دانشجو نشات می‌گیرد.

افضلی‌پور پیشرفت را درگرو توجه به دو مقوله علم واخلاق موازی یکدیگر دانست و افزود: علم و اخلاق در دانشگاه همچون دو بال برای پیشرفت و آبادانی در دانشگاه است، بدون هر کدام از آنها نمی‌توان به قله پیشرفت رسید.

وی اضافه کرد: امروز ایران در مسیری است که بدون وابستگی به مستکبران درحال دست یافتن به موفقیت درزمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و... است و این حرکت موجب شده دشمنان قسم خورده را خشمگین‌تر نماید و برآن هستند تا محیط دانشگاه را به فضایی غیراخلاقی و علمی بکشانند.

وی با تاکید بر این نکته که امروزدنیا نگاه متفاوتی به دانشجوی ایرانی دارد، یادآورشد: دانشجویان درگام دوم انقلاب تحلیل‌های هوشمندانه‌ای در مسائل منطقه‌ای دارند وکارهای بزرگی را در دست خواهندگرفت و احیای تمدن نوین ایرانی اسلامی با دانش‌افزایی درهمه حوزه‌ها تحقق خواهد یافت که بخش مهم دانش‌اندوزی برعهده دانشجوهاست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابرازکرد: این روز بزرگ را به همه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم همچنان برای کشوری آباد و پیشرو در منطقه و جهان درتلاش باشند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار