به همت انجمن پلیمر ایران پانزدهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST۲۰۲۲) با حضور محققان، استادان و دانشجویان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان آغازشد.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ 08 November 2022

دبیر اجرایی این سمینار گفت: ۶۲۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که پس از داوری اولیه ۵۸۰ مقاله از استاندارد‌های لازم علمی برای شرکت در کنفرانس برخوردار شد.
دکتر محمود معصومی افزود: حدود ۳۰۰ مقاله از نظر داوران علمی شرایط ارایه شفاهی در کنفرانس را داشتند که با توجه به محدودیت زمانی ۳ روزه کنفرانس، ۱۲۰ مقاله بالاترین امتیاز برای ارایه در کنفرانس را بدست آورد و ۴۰۰ مقاله نیز در قالب پوستر در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.
وی گفت: دانشگاه‌های امیرکبیر، پژوهشگاه پلمیر و پتروشیمی ایران، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تربیت مدرس بیشترین عناوین مقالات را در حوزه‌های سنتز پلیمر و پلیمرازیسیون، زیست پزشکی و نانو کامپوزیت به این سمینار ارایه کرده اند.
دکتر معصومی با اشاره به حضور شرکت‌های فناور در نمایشگاه جانبی سمینار افزود: این نمایشگاه بهترین فضا برای ارایه نیاز‌های فناورانه شرکت‌ها و برقراری ارتباط میان صنایع و پژوهشگران پلیمری است.
برگزاری مسابقات علمی دانشجویی و اهدای جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی به دو مقاله علمی و کاربردی صنایع شرکت کننده در رویداد از دیگر برنامه‌های سه روزه، در پانزدهمین سمینار بین المللی علوم و تکونولوژی پلمیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار