سردار میرزایی از شهروندان خواست با عمل به هشدارها و توصيه هاي انتظامي، هرگونه موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند
کد خبر: ۱۰۷۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 30 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی روز شنبه مورخ 07/08/1401 به این شرح است.


پیام فرمانده انتظامی استان مازندران در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
سردار مرتضی میرزایی در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی و شهادت رساندن مردم بی دفاع و زائرین حرم حضرت شاهچراغ بر عزم جدی پلیس و نیروهای انقلابی در دفاع از حریم ولایت و نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است؛
بسم اله الرحمن الرحیم
بار دیگر دستان دشمنان قسم ‌خورده‌ این آب و خاک از آستین ایادی مزدور شان بیرون آمد و در جنایتی آشکار این بار زیارت زن، مرد و کودک هموطنمان را به شهد شیرین شهادت متبرک کرد و خون پاکشان در فضای روحانی آستان مقدس حضرت احمد ‌ابن ‌موسی، شاهچراغ (ع) بر سنگ‌ فرش این آستان واجب‌التکریم نقش بست.
نفیر گلوله مشرکین در لابلای آوای ملکوتی دعا و گلبانگ اذان، آخرین آهنگ زندگی کسانی شد که فرشته‌ی مرگ را در کنار آن مضجع شریف، عاشقانه در آغوش کشیدند.
کسانی ‌که آزادگان جهان و شیعیان و پیروان مولای متقیان، غبطه بر مقام رفیعشان خورده و آرزومند چنین سعادتی در عاقبت زندگی دنیوی هستند.
دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که شهادت آرزوی هر مسلمان ایرانی‌ست و درخت تنومند انقلاب با خون همین مردم آبیاری و به ثمر نشسته است و آرزوی هر گونه آسیب به این نظام مقدس را همچون اسلافشان به گور خواهند برد .
اینجانب به نمایندگی از فرزندان سبزپوش شما هموطنان در فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تبریک و تهنیت این فوز عظیم الهی به محضر شهیدان این حادثه تروریستی از خداوند منان برای بازماندگان داغدارشان صبر و اجر مسئلت می نمایم .
فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

________________________

تضعیف بنیان خانواده و فرهنگ جامعه، اهداف دشمنان نظام / مدارس نقش اساسی در تعلیم و تربیت جامعه دارند

فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع معلمین منتخب استان در "ساری" با تاکید بر اینکه باید در بخش تعلیم و تربیت بیشتر کار کرد، افزود: موثرترین جایی که حتی بیشتر از خانواده ها در تربیت افراد نقش اساسی دارد، مدارس هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان نظام در جهت تضعیف و نابودی جامعه، بنیان و کانون گرم خانواده را نشانه گرفته اند، افزود: دشمنان در ادامه به سمت آموزش و پرورش و فرهنگ جامعه رفتند و از معلمان شروع کردند و با بزرگ نمایی مسائل و مشکلات کوچک، بنیان‌های تعلیم و تربیت را هدف گرفته و در بخشی از این اهداف خود به نتیجه رسیدند.
وی با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر با شیوع بیماری کرونا استفاده از شبکه های اجتماعی در بخش آموزش تهدیداتی را بر جامعه تحمیل کرد، افزود: معاندان و دشمنان نظام با تولید محتواهای مخرب و ایجاد شبهات در مسائل مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی افکار عمومی را منحرف می کنند.
سردار میرزایی با اشاره به موفقیت ها و پیشرفته خوب کشور در عرصه جهانی، افزود: دشمنان و معاندان نظام برای متوقف کردن این پیشرفت ها و ایجاد مانع، دست به آشوب و اغتشاشات در کشور زدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر اینکه باید در بخش تعلیم و تربیت بیشتر کار کرد، افزود: موثرترین جایی که حتی بیشتر از خانواده ها در تربیت افراد نقش اساسی دارد، مدارس هستند و در این حوزه فرماندهی انتظامی استان آمادگی دارد تا با آموزش و پرورش همکاری کند.
در ابتدای این نشست سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به تشریح فعالیت های این معاونت در اجرای برنامه ها و جلسات آموزش همگانی و طرح مشاوره فعال در مدارس پرداخت و افزود: با بکارگیری کارشناسان انتظامی و مشاوران مرکز مشاوره آرامش، بیش از 200 جلسه آموزشی با حضور 35 هزار نفر در سال جاری در سطح استان اجرایی شد.
________________________
بازداشت سارقان سیم برق با 45 فقره سرقت در نوشهر

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري 2 سارق سيم و کابل برق با 45 فقره سرقت در شهرستان نوشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم و كابل برق در سطح شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ويژه فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقیقات گسترده پلیسی، مخفیگاه سارقان سيم برق را شناسايي کردند .
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره هماهنگی قضائی از دستگیری متهمان این پرونده در دو عمليات جداگانه خبر داد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادير قابل توجهي كابل و سيم برق كشف شد.
سردار میرزایی، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات و بازجويي هاي فنی پلیس به 45 فقره سرقت سيم و كابل برق اعتراف كردند و پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.
وی از شهروندان خواست با عمل به هشدارها و توصيه هاي انتظامي، هرگونه موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند.
______________________________
کشف 4تن چوب جنگلي قاچاق در نكا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف دودستگاه نیسان با4تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ قاسم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری از اداره منابع طبیعی مبني بر تردد دو دستگاه خودرو نیسان حامل چوب قاچاق در حوزه پاسگاه انتظامی پی رجه، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود : ماموران انتظامی پاسگاه با هماهنگي قضائي ، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن4 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .
سرهنگ عزیزی، تصريح کرد : رانندگان خودروهای متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .
فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .
________________________________
دستگیری سارق سیم برق در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق سابقه‌دار سیم برق و کشف 7 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی با بيان اينكه به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در بهشهر، پيگيري موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری 11 بهشهر با انجام تحقيقات و بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده، سارق سابقه‌دار را در اين خصوص شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اعتراف اين فرد به 7 فقره سرقت سیم برق خبر داد و بيان داشت: سارق با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ عنایتی در پايان با اعلام اینکه وقوع سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت مي‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد تصريح كرد: پليس براي تامين امنيت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند.
______________________________
دستگيري سارق گوشواره دختربچه ها در پارک محمودآباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشريح این خبر، گفت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت گوشواره دخترش، بلافاصله ماموران گشت كلانتري 11 به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شده است که دختر بچه 4 ساله در حال بازی کردن در پارک با فریب توسط سارق یک جفت گوشواره از وی به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ، داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم به سرقت را شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضایی در كمتر از يك ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامي منتقل كردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اعتراف 5موردسرقت مشابه و كشف گوشواره هاي سرقتي و معرفي متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي گفت: اقدام سريع و به موقع پلیس در دستگيري اين متهم به سرقت باعث خرسندي مالباخته گان گردید.
وی در پایان‌ به شهروندان توصيه کرد؛ مراقب فرزندان خردسال خود باشند و در هنگام بازي در كوچه و يا پارك آن ها را به حال خود رها نكنند و همچنین از آويختن زيورآلات به فرزندان دختر خود كه باعث تحريك سارقان مي شود خودداري كنند.
________________________________
توقیف 15تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نور

گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی وکشف 15تن چوب قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر، افزود: ماموران انتظامی شهرستان نور با همکاری عوامل منابع طبیعی شهرستان خودروی حامل چوب جنگلی در محور اصلی را که در حال تردد بوده شناسایی، توقیف و طی بازرسی از خودرو 15 تن چوب قاچاق کشف شد.
وی اظهار داشت: چوب جنگلی قطع شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
________________________________
کشف6 تن و نیم آرد خارج از شبکه توزیع در میاندورود
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 6 تن و نیم آرد خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک دستگاه خودروی ایسوزو خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام باقری گلوردی در تشریح این خبر، بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی، حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خو
درو ایسوزو حامل آرد مشکوک و با هماهنگی قضائی، خودرو را متوقف کردند .
وی با اشاره به کشف 5/6 تن آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی، افزود:کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را بالغ بر 700 میلیون ریال برآورد کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی یک عامل غیر مجاز تهیه و توزیع آرد گندم دستگیر شد.
سرهنگ باقری گلوردی در پایان تاکید کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا را در اولويت هاي کاري خود قرار داده و با اجراي طرح هاي مختلف در این راستا در برخورد جدی با پدیده قاچاق از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.
_______________________________
فراجا ، نماد اخلاق، انصاف و اعتماد در کشور
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، گفت: فراجا به عنوان نماد اخلاق، انصاف و اعتماد در کشور می درخشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، زارعی با حضور در سطح شهر ساری با سرهنگ عبدااله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان دیدار کرد.
وی اظهار داشت :اینجانب از زحمات و تلاش های فرماندهی انتظامی ساری و کارکنان سخت کوش آنها به ویژه در کنترل ناآرامی های اخیر صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، افزود: پلیس به عنوان نماد اخلاق، انصاف و اعتماد در کشور می درخشد و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ؛ "امنیت به عنوان زیر ساخت نظام اسلامی است و کشور برای پیشرفت در توسعه نیازمند امنیت است"
سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به تشریح وضعیت امنیتی و انتظامی شهرستان ساری گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری از جرایم در سطح حوزه استحفاظی و دستاوردهای پلیس ارائه کرد.
در پایان نماینده مجلس شورای اسلامی ساری از فرماندهی،معاونان و حاضران در میدان تقدیر و قدردانی کردند و گفت: انشاالله با اعتماد و التزام به نظام اسلامی در جهت اعتلای این نظام با تلاش و مجاهدت حرکت خواهیم کرد . 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار