هیاتی متشکل از معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب کشور برای بررسی مشکلات بحران آب به شهرستان اسدآباد سفر می کند.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 10 October 2015
 هیاتی متشکل از معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب کشور برای بررسی مشکلات بحران آب به شهرستان اسدآباد سفر می کند.

به گزارش ایرنا ؛نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر با هدف بررسی مشکلات آب شهری شهری و روستایی انجام می شود و امیدواریم نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

بهروز نعمتی با اشاره به کمبود آب در روستاها و شهر اسدآباد و جیره بندی آب در بیشتر مناطق این شهرستان افزود: تلاشهای مسئولان در طول این مدت برای حل مشکل کم آبی در اسدآباد به نتیجه مطلوبی نرسید.

وی تصریح کرد: مردم به شدت از وضعیت موجود ناراضی هستند و ما در تلاشیم بتوانیم بخشی از مشکلات را مرتفع کنیم در این بین مشارکت و همکاری مردم بسیار موثر است.

نعمتی با بیان اینکه 30 تا 40 درصد شبکه آبرسانی شهر اسدآباد فرسوده است گفت: این امر باعث هدر رفت 35 درصدی آب می شود که اصلاح شبکه های فرسوده بیش از یکصد میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی بیش از بیست هزار مشترک خانگی و مراکز دولتی و خصوصی از طریق هشت حلقه چاه عمیق و یک دهنه چشمه تامین می شد که تنها چشمه تامین آب به طور کامل خشک شد و از هشت چاه عمیق نیر پنج حلقه آن دچار رانش و افت شدید آبدهی شده است .

بازدید از سایت تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد، چاههای آب آشامیدنی و سد نعمت آباد از برنامه های پیش بینی شده برای سفر معاون وزیر خواهد بود.
 
شهرستان اسدآباد 107 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار