تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است
کد خبر: ۱۰۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 25 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/08/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 70 درصدی سرقت‌ها در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف 70 درصدی انواع سرقت‌ها طي 7 ماهه گذشته در سطح استان مازندران خبر داد.
سرهنگ " سید محسن جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و اجرای طرح های مختلف محله محور در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، 70درصد سرقت های به وقوع پیوسته در 7 ماه گذشته کشف که از این مقدار 68 درصد مربوط به حوزه پلیس پیشگیری بوده است .
سرهنگ جعفری در ادامه افزود : با تلاش همکارانم در کلانتری و پاسگاه های سطح استان در 7 ماه گذشته موفق به کشف انواع سرقت ها شدند.
وی تصریح کرد: بیشترین فراوانی در سرقت ها مربوط به سرقت اماکن خصوصی است و بی دقتی در نگهداری اموال و عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی توسط مالباختگان از عوامل اصلی وقوع این نوع سرقت می باشد .
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به اینکه پيشگيري از جرايم نيازمند عزم همگاني است افزود: شهروندان نیز برای پیشگیری از سرقت و جرائم باید ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
------------------------
کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگر مرگ در "میاندورود"
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل در محور ساری به نکا، یکدستگاه خودروی پیکان را حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم، بیش از 5 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و یک کیلو گرم شیشه از داخل خودرو کشف شد.
سرهنگ شهرام باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است.
----------------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و سیم کابل برق در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارقان اماکن خصوصی و سیم کابل برق با 32 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم کابل در شهرستان آمل، تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه دو متهم در این خصوص شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .
وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 32 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ داداش تبار با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.
-----------------------------
کامیون های حامل چوب های قاچاق در نور زمین گیر شدند
فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی و کشف 17تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" با اعلام اين خبر افزود: در پی خبر واصله مبنی بر اینکه دو دستگاه کامیون و یک دستگاه خاور حامل چوب های جنگلی از سمت شرق استان قصد تحویل آن به مراکز بهره برداری در غرب استان را دارند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان نور بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی و همکاری عوامل منابع طبیعی شهرستان، خودروهای مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ قلی پور با اشاره به اینکه ماموران در این عملیات موفق به کشف 17تن چوب قاچاق از خودروهای مورد نظر شذند، اظهار داشت: چوب جنگلی قطع شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
------------------------------
نشت گاز عامل انفجار یک واحد مسکونی در بهشهر// یک فوتی و 3 مصدوم در این حادثه
جانشین فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از وقوع انفجار و آتش سوزی يک مجتمع مسکوني 3 طبقه به علت نشت گاز با یک فوتی و 3 مصدوم در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی تقی زاده فر" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي اعلام يک مورد انفجار در یک ساختمان 3 طبقه مسکوني در ساعت 14 و 34 دقیقه روز جاری واقع در شهر بهشهر، بلافاصله ماموران انتظامي و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
وي با اشاره به اینکه در بررسي هاي اوليه علت وقوع اين حادثه نشت گاز اعلام شده است، تاکید کرد: متاسفانه بر اثر اين حادثه یک ساختمان مسکونی 3 طبقه تخریب و 4 نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به اينکه یکی از مصدومین که فردی 55 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است، بیان داشت: یکی از مصدومان این حادثه از همکاران انتظامی شهرستان گلوگاه می باشد که در این آپارتمان سکونت داشت.
سرهنگ تقی زاده فر در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم در همه حال اصول ايمني را رعايت کنيد تا ان شاءالله شاهد وقوع اينگونه حوادث جبران ناپذير نباشيم.
-----------------------
دستگیری ارازل و اوباش سابقه دار در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک نفر ارازل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در این باره گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یک نفر ارازل و اوباش در یکی از مناطق شهر اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کردند که موجب سلب آسایش عمومی شده است، دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با شناسايي متهم و پس از انجام هماهنگي هاي قضایي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اوباش سابقه دار را دستگير و جهت بررسی بیشتر به  دادسرا انتقال دهند.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی وانتظامی بود ویک سال متواری ومخفیانه فعالیت می کرد، اضافه کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم دستگیر شده به زندان اعزام شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به ارازل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.
-----------------------------
کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان و کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی نیسان 3 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.
سرهنگ دیلمی، ارزش چوب های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را 150 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شوند 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار