تابناک هرمزگان/ دانش آموز هرمزگانی با کسب مدال برنز در المپیاد نانو کشور سال ۱۴۰۱، خوش درخشید.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 18 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در این مسابقات نرجس عالیقدر دانش آموز پایه دوازدهم رشته تجربی دبیرستان نمونه مهدیه ناحیه ۲ آموزش و پرورش بندرعباس، موفق به کسب مدال برنز رشته علوم و فناوری نانو شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه مرحله برگزار شد، عنوان کرد: مرحله نخست این مسابقات با حضور ۵ هزار شرکت کننده از سراسر کشور بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که ۶۸۴ نفر از آنان به مرحله دوم راه یافتند.

قویدل گفت: در مرحله پایانی نیز ۴۰ دانش آموز، مرداد ماه امسال با هم رقابت کردند که نرجس عالیقدر موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: دریافت کنندگان مدال‌های نقره و برنز المپیاد می‌توانند از تسهیلات شورای هدایت استعداد‌های درخشان وزارت علوم استفاده کنند و همچنین به بنیاد نخبگان معرفی می‌شوند.

سیزدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در رشته‌های ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکر و کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، نانو و فناوری، سلول‌های بنیادین و جغرافیا به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: مدال ، برنز ، المپیاد نانو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار