خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه مسؤولان برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند گفت: در فضای پیش آمده از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و سعی کنیم‌ فریب خوردگان را توجیه کنیم و آنها را به انقلاب برگردانیم.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 07 October 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا مهمترین مسئله و پایه اصلی زندگی است و موضوع ازدواج، تربیت فرزند و مسائل خانواده مورد توجه قرآن کریم بوده و مسئله زوجیت نیاز عالم موجود و تشکیل خانواده نیاز فطری و ذاتی بشر است.

وی گفت: نماز جمعه قرارگاه یاران امامت و ولایت است و در مسیر درست نباید از هیچ فتنه‌ای ترسید و هراس داشت.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به مراسم دانشگاه افسری افزود: حضور مقام معظم رهبری در این مراسم و سخنرانی مقتدرانه ایشان نشان دهنده قدرت الهی است و چشم دشمن از این حرکت کور شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با اقتدار کشور مشکل دارد و ایران در حال پیشرفت و قوی موجب عصبانیت دشمن شده و پیشروی‌های ایران در عرصه‌های مختلف مانند فناوری نانو، سلول‌های بنیادی، قدرت نظامی، سوادآموزی، پژوهش‌ها، اختراعات، تولید علم و پزشکی در دنیا بخشی از موفقیت‌های کشور است.

حجت الاسلام جوکار گفت: رسیدگی به مسائل زیرساختی و یکپارچگی دولت و حاکمیت موجب برافروخته شدن خشم دشمن شده و آمریکا توسط نیروهای ایران، خوار و ذلیل شده و کشورهای دنیا نیز جرات پیدا کرده‌اند که علیه آمریکا قیام کنند.

وی ادامه داد: در تیرماه اغتشاشات معیشتی به موفقیت نرسید و مسائل حجاب و دانش‌آموزان را مطرح کردند و دنبال بهم ریختن امنیت و تجزیه ایران هستند اما با بصیرت ملت و تدابیر مسوولین، دشمن این آرزو را به گور خواهد برد‌.

امام جمعه شهرقدس تاکید کرد: مسوولین برای دانش آموزان و دانشجویان فضای گفت‌وگو ایجاد کنند و گفتمان‌های دینی و فرهنگی راه‌اندازی شود و در فضای پیش آمده از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و سعی کنیم‌ فریب خوردگان را توجیه کنیم و آنها را به انقلاب برگردانیم.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: امنیت زیربنایی‌ترین نیاز جامعه است و پلیس برای حفظ جان و مال و ناموس مردم شبانه‌روز فعالیت می کند و پلیس خادم مردم است و مردم حامی و کمک کار پلیس هستند و با ارائه گزارش‌‌ با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند و مهمترین عزت نیروی انتظامی این است که تحت امر ولایت فقیه کار می کند و پلیس نیز با هم افزایی شورای تامین تدابیر لازم را به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به شدت خسارت و آسیب وارده بر اثر زلزله در خوی بیان کرد: مردم شهرستان قدس و قرارگاه فرهنگی نماز جمعه آماده کمک کردن به مردم زلزله‌زده در شهرستان خوی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار