بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با حضور معاون هنری وزیر ارشاد، مرادخانی و با بزرگداشت مرضیه برومند به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 08 October 2015
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با حضور معاون هنری وزیر ارشاد، مرادخانی و با بزرگداشت مرضیه برومند به کار خود پایان داد.

به گزارش تسنیم ، بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی- هنری بوعلی همدان و با حضور هنرمندان داخلی و خارجی، معاون فرهنگی- هنری وزیر ارشاد، رئیس خانه تئاتر فرانکفورت، دبیر جشنواره، معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان و مسئولان استانی برگزار شد.

مجری گری این مراسم را صبا راد برعهده داشت که در ابتدا از رئیس جشنواره برای خیرمقدم به میهمانان جشنواره دعوت کرد.

480هنرمند داخلی و خارجی در بیست و دومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل ارشاد همدان در ابتدا از خادمان هنر تئاتر کودک و نوجوان از ایران قدردانی کرد و حضور هنرمندان از 10 کشور میهمان را برای داشتن آینده‌ای پر امید برای کودکان ارج نهاد.

فاصل عبادی اظهار داشت: 480 هنرمند داخلی و خارجی در قالب 48 گروه نمایشی در بخش های؛ خردسال، کودک، نوجوان، خیابانی، دانش آموزی، نمایشنامه نویسی و کارگاه‌ها و نشست های تخصصی حضور یافتند.

عبادی با بیان اینکه 130 هزار تماشاچی مهر تاییدی بر ادامه راه جشنواره زدند، گفت: واگذاری تصدی گری جشنواره به بخش خصوصی، تامین محتوا از برنامه ریزی تا اجرا، توجه به عدالت فرهنگی، صرفه جویی بدون شعار و غیره در دستور این جشنواره بوده است.

مدیر کل ارشاد همدان عنوان کرد: از موج استقبال مردم را پشتوانه ادامه راه جشنواره می دانیم و از زحمات کمیته های 11 گانه به سرپرستی مدیر اجرایی تشکر می کنیم.

در ادامه این مراسم ضمن سخنرانی شهرام کرمی از شرکت کنندگان بخش بین الملل جشنواره تجلیل شد، 4 تن از داوران کودک و نوجوان برای قرائت بیانیه هیئت داوران به روی سن آمدند و منتخبان خود را در بخش کودک و نوجوان اعلام کردند.

عبادی با قدردانی از عملکرد رسانه ها در برگزار ی این جشنواره ادامه داد: اخبار کامل این جشنواره به پشتوانه حضور رسانه ها با قوت و قدرت بازتاب داده شد.

به گزارش تسنیم، آئین اختتامیه این جشنواره در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار