هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 15 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در "میاندورود"
سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری کلاهبردار 50 میلیارد ریالی با استفاده از چک های بلامحل و فروش مال غیر در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری با اعلام این خبر گفت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی سابقه دار ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان میاندورود و شهرستان های همجوار با انجام معاملات ملکی و فروش مال غیر با ارائه چک های بلامحل جمعا به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف کرد.
سرهنگ باقری خاطرنشنان کرد: متهم که دارای سابقه کلاهبرداری های متعدد در سایر استان های کشور نیز می باشد برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
وی در پایان ضمن هشدار به به شهروندان در انجام مبادلات روزمره به خصوص معاملات ملکی از آنان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند.

-------------------------------

دستگیری 18 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 18 سارق سابقه دار در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح که طی 48 ساعت گذشته به اجرا در آمد 18 سارق قطعات داخل خودرو، منازل شخصی، معابر، کابل برق، موتورسیکلت و دوچرخه دستگیر و از آنان ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی 2 خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.
سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: در این طرح 46 خودرو و 3 موتور سیکلت متخلف به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و تخلفات حادثه ساز توقیف و 2 موتورسنگین قاچاق نیز کشف شد.
وی همچنین اظهار داشت : 6 نفر از مخلان نظم و امنیت و 5 خرده فروش مواد مخدر نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند که در مجموع 5 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

-------------------------------

کشف خودروی سرقتی در کمتر از یک ساعت در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف خودروی سرقتی در کمتر از یک ساعت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته از محل وقوع سرقت موفق به رد یابی و کشف خودرو سرقتی در یکی از مناطق هاشیه شهر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: خودروی کشف شده به مالک تحویل و تحقیقات تکمیلی جهت دستگیری سارق در دستور کار می باشد.
سرهنگ حسن زاده در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های110 تماس حاصل کنند.

-------------------------------

دستگیری 2 سارق خودرو در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري 2 سارق خودرو و کشف 3 دستگاه خودروی سرقتی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ"علی داداش تبار"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی وقوع سرقت خودرو در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.
سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 خودروی پراید و یک خودروی کوئیک کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: اجراي موثر و مستمر طرح هاي پيشگيرانه پليس و همکاري مردم با مأموران انتظامي از جمله مولفه هاي امنيت آفرين در مقابله با مجرمان است.
داداش تبار در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک سريعاً از طریق تماس با شماره تلفن110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------

دستگيري سارق منزل در نور
گروه استان‌ها - مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق منزل با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی اکبر قلی پور در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از منزل یکی از شهروندان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و با همکاری شهروندان متهم را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ قلی پور، خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئي های به عمل آمده تاکنون به پنج سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
قلی پور در خاتممه ضمن قدردانی از شهروندان به آنان توصیه کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

خبر.    سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار