روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ 08 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 17/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 شهریور ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 امروز از مرز آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج ، آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهرام به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 17 و 18 شهریورماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه 18 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.
جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

-----------------------------------

دستگيري سارق سیم برق در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق سیم برق و مخابرات با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد کابل و سیم برق هوایی و مخابراتی در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بکارگيري گشت هاي کنترلی، محل اختفا سارق را شناسايي، و پس از اخذ هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملياتي غافلگيرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار، از کشف مقدار زیادی سیم برق و مخابرات از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود:متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 14 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------

توقیف خودرو حامل چوب جنگلي قاچاق در نور
سرهنگ علی اکبرقلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبرقلی پور با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد با اجرای گشت های کنترلی متهم را در حین انتقال چوب از جنگل های این شهرستان با یک خودروی کامیون مشاهده و دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 10 تن چوب قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ قلی پور اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور ضمن تشکر از شهروندان در همکاری با پلیس از آنان، خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 7 نفراز عاملان افیونی و مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح محله محور ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه کلانتری 14 شیرود این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 2 متهم به سرقت، یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 4 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.
سرهنگ دیلمی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند. خبرنگار خبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار