یادواره سردار شهید قلی پور و ۱۹۰ شهید عملیات کربلای ۲
کد خبر: ۱۰۶۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸ 02 September 2022

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور: رمز موفقیت فرزندان رشید این سرزمین در حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس، فرمانپذیری و ولایتمداری بود.

به گزارش تابناک گیلان ؛ جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور عصر امروز در یادواره‌ی سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۰ شهید عملیات کربلای ۲ در گلزار شهدای رشت، گفت: رمز موفقیت در عرصه‌ی مقابله با هر تعدی و تجاوز دشمن داشتن روحیه‌ی شجاعت و پایمردی و ولایت پذیری است.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام با اشاره به خلق حماسه ماندگار جوانان این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تجاوزحزب بعثی عراق افزود: عظمت و اقتدار این سرزمین مرهون روحیه‌ی رشادت و ایثارگری رزمندگانی است که با تجهیز به سلاح ایمان، تقوا و پایمردی، درس عزت و آزادگی را در سخت‌ترین شرایط در جنگی نابرابر مشق کردند و الگویی برای نسل‌های آینده کشور شدند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های گسترده‌ی تبلیغاتی و رسانه ایی دشمنان برای تخطئه کردن ارزش‌های ماندگار کشور ، گفت: تا زمانیکه تلاش صادقانه برای احیای ارزش‌ها و نام و یاد شهدای عزیز در این سرزمین خداباور جاری است، هیچ دشمنی یارای دست اندازی به ایران اسلامی و تعدی به پیروان مکتب اهل بیت نخواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار