مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:
مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی از طریق این شرکت بستری را فراهم کرده که کشاورزان با مراجعه به سه هزار و ۵۰۰ کارگزار فعال کشور نسبت به تهیه کودهای استاندارد و با کیفیت اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدمهدی سعیدی در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: بیست و چهارمین همایش از سری ۵۰ همایش برنامه ریزی شده که در سراسر کشور طی سال جاری برگزار خواهد شد، امروز به میزبانی استان ایلام انجام گرفت.

وی افزود: در راستای طرح خودکفایی از کودهای کشاورزی، حمایت از شرکت های تولیدکننده داخلی به ویژه شرکت های دانش بنیان اقدام به برگزاری همایش های یک روزه در استان های مختلف کشور می شود.

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یادآور شد: هدف از برگزاری این سلسله همایش ها، برقراری ارتباط مستقیم بین کشاورزان و کارگزاران پیشرو است که بدون واسطه کود باکیفیت و مقرون به صرفه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

سعیدی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان کودهای کشاورزی نوین را برابر با نیاز گیاه برای پرورش محصولی پربارتر و باکیفیت تر تولید می کنند.

وی تاکید کرد: این همایش ها باعث می شود کشاورزان از طریق خود کارگزاران و شرکت های تولیدکننده، کود مورد اطمینان خود را تهیه کنند که استفاده از کود استاندارد موجب افزایش بهره وری می شود.

مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یادآور شد: این شرکت امسال اقدام به انتشار فراخوان برای جلب همکاری با شرکت های دانش بنیان کرده و با انعقاد تفاهم نامه با شرکت های دارای مدارک، اسناد و طرح مورد تاییدشده، این شرکت ها را در همایش های کشوری مشارکت می دهد.

سعیدی اضافه کرد: در همایش های برگزار شده، به طور معمول بیش از ۵۰ درصد مشارکت کنندگان را شرکت های دانش بنیان کشاورزی تشکیل می دهند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام نیز گفت: هشت هلدینگ و شرکت بزرگ کشور در این همایش شرکت کرده اند و نوین ترین کودهای کشاورزی را به کارگزاران و کشاورزان معرفی و عرضه می کنند.

مهدی جمالی افزود: این کودها با فناوری های نانو در جهت بهبود تغذیه گیاهی و با هدف افزایش بهره وری با کیفی و تامین امنیت غذایی تولید شده اند که در این همایش ها کودهای جدید به کارگزاران و کشاورزان معرفی می شود.

وی افزود: آشنایی کارگزاران و توزیع کنندگان کودها با جدیدترین محصولات تولیدی کشور از اهداف عمده این همایش است و اطلاع رسانی های لازم به کشاورزان و کارگزاران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام یادآور شد: شرکت های دانش بنیان استان که توان تامین مواد اولیه و دانش ساخت و تولید کود سموم نوین کشاورزی را دارند، با اخذ مجوز از ادارات صنعت، معدن و تجارت و استاندارد می توانند به عرصه تولید کود و سم با شیوه های نوین ورود کنند.

استان ایلام دارای ۳۴۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و بیش از پنج هزار هکتار باغات است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار