۷پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان اسلامشهر با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 27 August 2022

به گزارش تابناک تهران، در چهارمین روز از هفته دولت ۷ پروژه عمرانی، اقتصادی با اعتباری بالغ بر۷۰۰ میلیارد ریال ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در سفر امروز معاون هماهنگی اقتصادی استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر، مسؤولین حاضر از یک شرکت دانش بنیان که در عرصه تولید الیاف نانو و دستگاههای صنعتی فعالیت دارد، بازدید کرده و درجریان روند فعالیتهای آن قرار گرفتند و در ادامه سالن ورزشی شهدای مدافع حرم روستای حسین آباد که از سالن ۱۳۹۸ شروع به احداث شده را همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت هفته دولت  افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

افتتاح و بهره برداری از دبستان ۶ کلاسه خیرساز بانو فاطمه حجره روستای شاطره و ساختمان منطقه۴ شهرداری اسلامشهر، افتتاح خط جدید تولید کفش دریک شرکت صنعتی، بهره برداری از پروژه آبیاری تحت فشار موقوفه حکیم هاشمی و افتتاح سالن ورزشی روستای قاسم آباد بخش چهاردانگه از مجموع ۳۱ پروژه عمرانی اقتصادی شهرستان اسلامشهر است، که به صورت نمادین با حضور مسئولین همزمان باگرامیداشت هفته دولت  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 همزمان با هفته دولت تعداد۳۱ پروژه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، خدماتی، رفاهی و تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۱۵۰۰نفر از جوانان بومی شهرستان اسلامشهر افتتاح، بهره برداری و گلنگ زنی می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار