تک گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم آلومینیوم در دقیقه ۴۳ توسط میلاد سرلک روی پاس مهدی ترابی به ثمر رسید.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ 26 August 2022

تیم فوتبال پرسپولیس توانست آلومینیوم را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند و با این پیروزی توانست طلسم گل نزدن در این فصل و همچنین پیروزی مقابل آلومینیوم در اراک را بشکند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در شرایطی روز جمعه از ساعت ۱۹ یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با قضاوت امیر عرب براقی مقابل هم برگزار می‌کنند که بنابر تصمیم کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود و این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

آلومینیوم اراک که به‌خاطر اتفاقات بازی برگشت لیگ برتر فصل گذشته مقابل هوادار تهران با محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران خود در یک دیدار خانگی مواجه شده بود، به دلیل ممنوعیت حضور هواداران در دیدارهای هفته اول، حالا نمی‌تواند در دیدار با پرسپولیس از طرفداران خود بهره ببرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی آماده این بازی می‌شوند که نتیجه‌گیری در این دیدار، اهمیت بسیار زیادی برای پرسپولیس دارد. آنها که در دو بازی قبلی‌شان موفق به گلزنی نشده‌ بودند، می‌دانستند که اگر در این بازی هم نتیجه نگیرند، باید خودشان را برای انتقادهای بیشتری آماده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار