به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از فعالیت های غیر قانونی افراد فرصت طلب، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 22 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 31/05/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف تجهیزات میلیاردی تولید ارز دیجیتال در کلاردشت 
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تولید و استخراج ارز دیجیتال بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی یک منزل مسکونی که ساکنان آن اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کردند خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از منزل مسکونی تجهیزات مربوط به استخراج ارز دیجیتال را به همراه تجهیزات رایانه ای کشف و یک متهم را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و دویست میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ اکبرنژاد در پایان از شهروندان خواست: به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از فعالیت های غیر قانونی افراد فرصت طلب، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
-----------------------
توقیف موتور سیکلت 8 میلیاردی غیرمجاز در قائم شهر 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت 1000 سی سی غیر مجاز به ارزش 8 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی خادمی" با تشريح پيامد‌هاي منفي قاچاق بر اقتصاد كشور، مبارزه با قاچاقچيان را يكي از اولويت‌هاي اصلي مجموعه انتظامي برشمرد و اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی در ادامه با بيان اينكه ماموران پلیس آگاهی شهرستان حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي يك دستگاه موتورسيكلت 1000 سي‌سي را در حال تردد در سطح حوزه استحفاظي متوقف كردند، افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، موتورسيكلت مورد نظر فاقد هرگونه مدارک و قاچاق است كه براي سير مراحل قانوني به مقر انتظامي منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر تصريح كرد: در اين رابطه یک نفر مالک موتورسیکلت با تشكيل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سرهنگ خادمی با اعلام اينكه کارشناسان ارزش این موتورسیکلت را 8 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند بيان داشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌هاي شبانه‌روزی پلیس است و این تلاشها همچنان ادامه خواهد داشت.
------------------------------
ناكامي در قاچاق 11 تن چوب جنگلی در محمودآباد 
فرمانده انتظامي محمودآباد گفت: 11 تن چوب قاچاق در بازرسي از یک دستگاه کامیون در مسیر جنگل "آزادمون" کشف شد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق چوب اظهار داشت: قاچاق چوب و قطع غيرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است.
وي افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در مسیر جنگل روستای آزادمون محمودآباد به یک دستگاه كاميون حين تردد در اين محور مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد به كشف 11 تن چوب قاچاق در بازرسي اين خودرو اشاره كرد و گفت: در اين راستا  یک متهم به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حسین زاده با بيان اينكه كارشناسان ارزش اين كشفيات را 500 ميليون ريال برآورد كردند از تحويل چوب‌هاي كشف شده به اداره منابع طبيعي خبر داد.
------------------------------
دستبند پليس بابلسر بر دستان سارقان موتورسیکلت و دوچرخه 
سرپرست فرمانده انتظامی بابلسر از کشف 6 دستگاه موتورسشیکلت مسروقه و 3 دستگاه دوچرخه و دستگیری 2 سارق حرفه ای و 2 مالخر در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ذکریا محمودی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه در سطح شهرستان بابلسر، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابلسر با بررسي فيلم دوربين هاي مداربسته جغرافياي جرم، يک سارق موتورسیکلت را شناسایی که با هماهنگي مقام قضائي در یک عملیات ضربتی، یک همدست و 2 مالخر را نیز در این رابطه دستگير کردند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت و دوچرخه اعتراف کرئند که تعداد 6 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه دوچرخه عین مال کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
سرهنگ محمودی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با تجهیز اماکن خود به تجهیزات امنیتی بویژه دزدگیر، قفل‌های استاندارد و دوربین های مداربسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب و بدین طریق ضمن حفظ اموال خود، ما را در تامین هرچه بهتر امنیت و آرامش شهرمان یاری کنند.
----------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 23 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
-----------------------------
دستگیری سارق لوله های آب باغات در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهراز دستگیری یک سارق لوله های آب باغات در رستمکلای آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله های باغات در شهر رستمکلا، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری 13 با کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به سرقت 70 متر لوله های آب باغات اعتراف و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شد.
سرهنگ عنایتی در پایان از عموم شهروندان خواست: اطلاعات خود از فعالیت سارقان و افراد مالخر را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.
-------------------------------
کشف10 دستگاه ماینر قاچاق در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 10 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردي در یکی از بخشهای شهرستان نور در منزل خود اقدام به راه اندازی دستگاه تولیدارزدیجیتال کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي کلانتری ایزدشهر پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند10 دستگاه ماینر قاچاق را كشف كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با بيان اينكه كارشناسان ارزش دستگاهاي مكشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد كرده‌اند، گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و روانه دادسرا شد 

 

خبر.  سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار