مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به گازرسانی به 18 شهر، اجرای شش هزار و 900 کیلومتر شبکه، نصب بیش از 196 هزار انشعاب و تحت پوشش قرار گرفتن 350 هزار مشترک گاز استان، اعلام كرد: تاكنون 90 درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 05 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"منوچهر فلاح" كه در مراسم آغاز عمليات اجرايي طرح گازرساني به دهستان ارنان از توابع شهرستان مهریز سخن مي‌گفت، افزود: شرکت گاز استان فعالیت خود را در محور گازرسانی به نقاط مختلف استان آغاز كرده به طوری که تاکنون عملیات گازرسانی به 182 روستا در استان انجام داده و عملیات گازرسانی به 126 روستای دیگر نيز در دست اقدام است.

وي خاطرنشان كرد: در امر گازرسانی به واحدهای صنعتی بیش از پنج هزار واحد صنعتی عمده و جزء به شبکه گاز طبیعی و همچنین حدود دو هزار گلخانه و بیش از 160 کوره آجرپزی در استان گازدار شده که این امر نشانه سودآوری شرکت گاز استان یزد در بحث جایگزینی گاز به عنوان یک سوخت پاک و ارزان است.

این مقام مسئول از صنعت گاز به عنوان محور توسعه یاد کرد و ابراز امیدواری كرد كه با ورود این سوخت پاک و ارزان، زمینه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر مناطق فاقد گاز استان از جمله دهستان ارنان مهیا شود و علاوه بر فراهم كردن سیستم‌های گرمایشی خانگی و تجاری، شاهد توسعه بخش صنعت و کشاورزی به ویژه در بخش گلخانهای و به دنبال آن ایجاد اشتغال در اين مناطق باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در پايان نيز در مورد طرح گازرساني به ارنان نيز تصريح كرد: این طرح با اعتباری معادل 60 میلیارد ریال و اجرای 72 کیلومتر شبکه توزیع، 18 کیلومتر خط تغذیه، یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت، یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت پنج هزار مترمکعب بر ساعت و قابلیت نصب 500 انشعاب انجام مي‌شود که موجبات گازرسانی به 9 روستای منطقه را فراهم خواهد آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار