تابناک-دریچه‌های تخلیه سد استقلال میناب برای آمادگی مهار سیلاب‌های احتمالی در پی هشدار هواشناسی سطح قرمز تا ساعاتی دیگر باز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 25 July 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، فرمانداری میناب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده و به منظور کاهش حجم مخزن سد استقلال دریچه های تخلیه (تحتانی) تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود.

 

در این اطلاعیه از همه مردم عزیز و ساکنین حاشیه رودخانه میناب  خواسته شده استا از هرگونه تردد در حریم و بستر رودخانه خوداری شود.

 

به گزارش فارس، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی‌های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

 

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

 

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب اعلام خواهد بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار