مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه این دفتر نهمین دفتری است که در استان‌ها آغاز بکار می‌کند افزود: حمایت از صنایع پیشرفته از اهداف راه اندازی این دفاتر است.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 14 July 2022

، نادری منش گفت: صنایع پیشرفته مورد حمایت شامل فناوری‌های زیستی، برق، الکترونیک، لیزر و فوتونیک، فناوری نانو، تجهیزات پزشکی پیشرفته و انرژی‌های نو و تجدید پذیر است.

وی عنوان کرد: خدمات صندوق شامل حمایت مالی و اعتباری از بخش خصوصی و تعاونی در زمینه تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته توسط اشخاص حقیقی و حقوقی است.

 

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته افزود: اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیحی، صدور انواع ضمانت نامه، سرمایه گذاری خطر پذیرغیر مستقیم و خدمات کارشناسی از جمله حمایت‌های صورت گرفته خواهد بود.

 

وی عنوان کرد:تسهیلات مالی ویژه شامل توسعه بازار و شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های داخلی و خارجی، آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت داخلی و خارجی، اخذ تاییدیه‌های فنی و کیفی داخلی و بین المللی، تجهیز آزمایشگاه تخصصی و فعالیت‌های تحقیق و توسعه است.

 

مدیر عامل صندوق گفت: نرخ تسهیلات صندوق بسته به سطح فناوری و نوع فعالیت در حال حاضر ۵ تا ۱۵ درصد است که به صورت قابل توجهی کمتر از نرخ تسهیلات شبکه بانکی کشور است.

 

همچنین در حاشیه افتتاح این دفتر نمایندگی تفاهم نامه مشترکی بین صندوق، استانداری یزد و سازمان صمت با موضوع همکاری فیمابین در زمینه مشارکت در اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه‌های مناسب صادراتی و جذب سرمایه گذاری خارجی منعقد شد.

برچسب ها: صنایع ، حمایت ، افتتاح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار