کد خبر: ۱۰۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 14 July 2022

آب آشامیدنی لوله کشی شهری با دارا بودن نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم که جزو ذرات محلول در آب هستند و مواد سرطانزا برای سلامت بدن انسان میباشند از سختی بالایی برخوردار است که توسط سازمان بهداشت جهانی یک خطر جدی محسوب میگردد. با این وجود حذف و تصفیه املاح مضر موجود در آب آشامیدنی توسط یک دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس زیر سینکی که دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار نیز باشد امکان پذیر است.

انتخاب و خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی بدون شک نیاز به بررسی مشخصات و قطعات انواع برندها و مارک های معروف بازار تصفیه آب دارد تا بهترین تصفیه آب خانگی را تهیه نمایید. از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب میتوان به برند مینروا تایوان Minerva اشاره نمود که توسط نمایندگی فروش تصفیه آب شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسد که به بررسی نظرات در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا و کیفیت قطعات و فیلترهای آن میپردازیم.

تصفیه آب مینروا یک دستگاه تصفیه آب تایوانی، با قطعات درجه یک و فیلترهای گیاهی میباشد که توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی و حذف آلاینده های آلوده آب را به خوبی داشته و یک تصفیه آب حرفه ای و قدرتمند محسوب میگردد.پرفروش ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران، تصفیه آب مینروا Minerva میباشد که در چهار مدل 6 مرحله ای مینرال معدنی ساز، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی، 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش مناسب آب چاه خانگی عرضه میگردد.

مشاوره و نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

برندهای مختلفی از دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران وجود دارد که ساخت کشور تایوان می باشد . از برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در ایران می توان به تصفیه آب خانگی مینروا اشاره کرد . مینروا یکی از پرفروش ترین و معتبر ترین برندهای موجود در بازار ایران است که این برند دارای گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب ، دارای استاندارد بهداشت جهانی ، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا  و استاندارد اروپا می باشد. دستگاه تصفیه آب مینروا به دلیل داشتن نماد اصالت به شما عزیزان این امکان را می دهد تا بتوانید مدل اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمزمعکوس مارک فیلمتک آمریکا که جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی می باشد بهره می گیرد.دستگاه تصفیه آب مینروا دارای مدل های مختلفی می باشد که در ادامه با تمام جزییات برای شما شرح می دهیم.

تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا ، در این مدل فیلتر های سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی اعم از شن و ماسه و گل و لای ، کلر و کلرامین را حذف و تصفیه کامل می کند.

 مدل بعدی که دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا که در این دستگاه عملکرد آن تا مرحله هفتم مشابه مدل قبلی است و از سیستم اسمزمعکوس استفاده می کند .در سه مرحله اول پیش تصفیه مینروا ، املاح درشت و کلر و کلرامین آب آشامیدنی شهری به کلی حذف و تصفیه می گردد ، فیلتر شماره چهار ممبران دستگاه تصفیه آب ، سختی آب را کاهش می دهد و املاح بسیار ریز موجود در آب را حذف می کند و فیلتر پنجم و ششم بو و طعم و رنگ آب را بهبود بخشیده و املاح معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند و مهمترین فیلتر ، فیلتر هفتم که فیلتر یونیزه قلیایی است که سطح پ هاش آب آشامیدنی را به حد استاندارد و نرمال افزایش می دهد تا سلامت بدن انسان را به بهترین شکل حفظ کند.

مدل بعدی تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا که در این مدل دستگاه تصفیه آب مینروا یک فیلتر مانند پنبه فشرده است که املاح درشت همچون زنگ لوله را از آب تصفیه می کند که حذف این املاح درشت از آب آشامیدنی باعث جلوگیری از سنگ کلیه می شود.

مدل دیگری از دستگاه تصفیه آب ، تصفیه آب هشت مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورابنفش  می باشد که این مدل آب تصفیه کن خانگی بالاترین تعداد مراحل و بیشترین حد تصفیه آب را در انواع دیگر سیستم های اسمزی به کار می گیرد این دستگاه تا مرحله چهارم املاح مضر آب آشامیدنی را خذف و تصفیه می کند و در مرحله پنجم ، ششم و هفتم همانند مدل های دیگر مینروا ،آ آشامیدنی را شیرین کرده و املاح معدنی را حفظ و آب را قلیایی می کند .

در واقع این دستگاه‌ها، برای آب چاه مناسب هستند و یا شهرک‌هایی که مخازن ذخیره بزرگ دارند و احتمال می‌رود که آب در آنها میکروب و لجن بگیرد و یا حتی مناطقی که احتمال می‌رود تصفیه خانه‌های شهری آن به درستی آب لوله کشی را تصفیه و کلر زنی نکنند.آب آشامیدنی برخی مناطق در تهران و  کرج و سختی آب آشامیدنی آنها  بالای اعداد 400 الی 500 است.

شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران می باشد که شما عزیان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت تمامی محصولات مینروا را مشاهده و خریداری کنید.

مشاوره و نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

مهم ترین نکات در خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی توجه به کیفیت قطعات و فیلترهای دستگاه است. همانطور که اشاره کردیم تصفیه آب مینروا دارای فیلترهای کربن گیاهی تولید شده از پوسته نارگیل است که عاری از مواد شیمیایی و آنتراسیت بوده و به هیچ عنوان برای بدن انسان مضر نخواهد بود. همچنین اتصالات دستگاه میبایست به صورت فیتینگ باشد تا آب بندی دستگاه شما به درستی انجام شود.

فیلتر ممبران دستگاه های مینروا، مارک فیلمتک تحت لیسانس آمریکا با هولوگرام رنگی و دارای 13 لایه ریزبافت است که بهترین مارک ممبران موجود در بازار تصفیه آب دنیا محسوب میگردد. همچنین بهترین فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی Alkaline Filter بر روی مدلهای 7 مرحله ای و 8 مرحله ای قرار داده شده که توانایی افزایش ph آب آشامیدنی و حفظ قلیایی آب بین 7.5 الی 9 را دارد که علاوه بر این که مضرات آب اسیدی را از بین میبرد میتوانید از خواص قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی فواید نوشیدن آب قلیایی نیز بهره بگیرید.

مخزن ذخیره تحت فشار دستگاه های مینروا دارای استاندارد FOOD GRADE میباشد که با آب واکنش شیمیایی ایجاد نمیکند و بو طعم و رنگ آب تصفیه شده را تغییر نمیدهد.

مشاوره و نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی

یکی از اصلی ترین نکته در خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی ، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران است که شما عزیزان می توانید با کارشناسان فروش این شرکت بصورت 24 ساعته جهت راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب و مشاوره در ارتباط باشید. با خرید از نمایندگی خیال شما بابت قیمت و کیفیت دستگاه آسوده می شود.

یکی از مهمترین قطعات دستگاه که حتما میبایست به آن توجه نمایید پمپ دستگاه و دارا بودن شیر تنظیم سختی آب آشامیدنی است. برند مینروا علاوه بر دارا بودن پمپ تایوانی قدرتمند دارای شیر میکس و تنظیم نیز میباشد که توسط کارشناسان فنی شرکت سختی آب آشامیدنی در زمان نصب دستگاه کاملا طبق استاندارد سلامت بدن انسان تنظیم شده و زیر عدد 100 به شما تحویل میگردد.

مرکز خرید آب تصفیه کن تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا مرکز فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت انواع مدل های دستگاه تصفیه آب  سی سی کا ، مینروا، سافت واتر و همینطور فیلترها و قطعات تصفیه آب اورجینال را مشاهده کنید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند. از مزایای خرید از این شرکت می توان به خدمات پس از فروش ، گارانتی طلایی ، تخفیف در جشنواره های ویژه ، ارسال و نصب رایگان و خرید قسطی بهره مند شوید. همچنین زمان تعویض فیلتر های آب تصفیه کن خانگی شما توسط کارشناسان شرکت تصفیه آسا در دوره های مشخص اطلاع رسانی می شود. شما عزیزان می توانید با شماره 02177167717 با کارشناسان شرکت تصفیه آسا در جهت خرید و مشاوره ارتباط برقرار کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار