معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از بیش از ۲۲ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ طی یک ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 03 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پلیس هرمزگان، سرهنگ عبدالله حسن زاده گفت: طی يك ماه  گذشته تلفن مركز فوريت های پليسی ۱۱۰، ۲۲ هزار و ۱۹۴ مرتبه به صدا درآمد که از اين تعداد ۴۲درصد عملياتی و منجر به حضور در صحنه و ارائه خدمات پليسی به شهروندان شد، ۵۳ درصد از تماس ها توسط كارشناسان ۱۱۰ منجر به راهنمايی و ارشاد شد و پنج درصد از تماس ها نیز  غيرقابل رسيدگی بود.
 
وی افزود: كاربران سايت كنترلی مرفوک با هزار و ۴۸۱ نفر از شهروندان در خصوص رضايتمندی از عملكرد ماموران ۱۱۰ تماس حاصل که نارضايتی ها نسبت به ماه های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
 
این مسئول انتظامی تصریح کرد: در شهريور ماه سال جاری كاربران و رابطان پليس های تخصصی در رصد از سامانه پايش تصوير، ۳۱ دستگاه خودرو دارای دستور توقيف از مقام قضايی و ۶۷ دستگاه خودرو دارای خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال را توقیف کردند.

 طی این مدت همچنين در رصد ترافيكی و رفع ترافيک از طريق رابطان، ۵۰ مورد به پليس راهور اعلام كه منجر به روان سازی و رفع ترافيک شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار