مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران بابیان اینکه همدلی و هم‌زبانی اگر ریشه در معنویات نداشته باشد امنیت پایدار حاصل نمی‌شود اظهار کرد: هیچ‌گاه با سلاح و زور نمی‌توان امنیت پایدار ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی شادمان ظهر شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بابلسر اظهار داشت: در شهرستان بابلسر شاهد یک ساختار منظم و هماهنگ هستیم و آنچه در استان مشهود است کارکرد خوب در حوزه نظم و امنیت است.
وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان در حفظ امنیت پایدار گفت: به برکت جان‌فشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، با برنامه‌ریزی خوب در شهرستان شاهد کارکرد خوب در حوزه نظم و امنیت هستیم.
مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران با تبریک عید غدیر بابیان اینکه عید امامت ولایت که شاکلهٔ نظام جمهوری اسلامی بر پایه آن استوار است گفت: اگرچه حوادث تألم بار حج امسال غم و اندوه فراوانی را برای امت اسلامی به همراه داشت و ما را داغدار کرد اما در درون خود لایه‌هایی را از ساختار ناکارآمد حاکمان سعودی در نظم و امنیت بیت‌الله الحرام و جنگ با یمن را روشن ساخت.
وی افزود: جان سپردن بیش از چهار هزار از بهترین انسان‌ها در حال ارتباط باخدا پیامی جز بی‌صلاحیتی سعودها در اداره بیت‌الله الحرام ندارد.
شادمان با اشاره به هشدار رهبری معظم انقلاب در حادثه منا اذعان داشت: هشدار مقام معظم رهبری موجب شد که امروز سردمداران عرب که با پول نفت نگه‌داشته شده‌اند سریع تسلیم شوند و عذرخواهی کنند.
وی با اشاره به حوادث منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: اگر رژیم منحوس اسرائیل بشدت از ملت ایران و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عصبانی است، نشان‌دهنده امنیت و پیشرفت در تمام زمینه‌هاست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار