عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان های استان همدان:
مدیرکل دامپزشکی استان گفت: جلب هرچه بیشتر رضایت مردم از اهداف اصلی اجرای طرح‌های ارزیابی ادارات دامپزشکی این استان است.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 13 June 2022
 مدیرکل دامپزشکی استان گفت: جلب هرچه بیشتر رضایت مردم از اهداف اصلی اجرای طرح‌های ارزیابی ادارات دامپزشکی این استان است.

به گزارش تابناک همدان،  محمود رضا رسولی گفت: ارزیابی عملکرد ادارات دامپزشکی استان به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات دامپزشکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: هدف دیگر از این بازدید‌ها را ارزیابی میزان تاثیرگذاری عملکرد ادارات دامپزشکی در کاهش و وقوع بیماری‌ها و ارتقای بهداشت عمومی در هر شهرستان است.

این مقام مسئول گفت: هیات ارزیابی عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان‌های استان متشکل از معاونین، بازرس ویژه و روسای ادارات ستادی مرتبط با تعریف ۲۵۰ شاخص اختصاصی و عمومی عملکرد ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها را هر ساله مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه به افزایش حدودا ۲۴ نمره‌ای ارزیابی ادارات شهرستان در سال ۱۳۹۹ با نمره متوسط ۹۱۵ نسبت به سال ۱۳۹۸ با نمره متوسط ۸۹۱ می‌توان اشاره کرد و گفت: با ارزیابی عملکرد در صورت وجود مشکلات و ایراد، همه ادارات در سراسر استان می‌توانند به صورت یکنواخت و در کوتاهترین زمان ممکن به اهداف سالیانه خود برسند.

رسولی همچنین افزود: با توجه به جایگاه دامپزشکی و نقش آن در سلامت جامعه، با نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان در هر بخش و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود و ارتقاع عملکرد، گامی در جهت افزایش بهره وری و کسب رضایت ذینفعان برداشته شود.

وی کاهش موارد بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک انسان و دام را حاصل فعالیت بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در این استان دانست و ابراز امیدواری کرد: همت تمام فعالان این حوزه، امسال نیز موجب کاهش چشمگیر بیماری‌های دام و بیماری‌های مشترک انسان و دام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار