یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 09 June 2022

در حالی که مهلت جواد نکونام برای پاسخ به پیشنهاد سرمربیگری استقلال امروز تمام می‌شود؛ یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان حضور‌جواد نکونام در لیگ بیست و دوم روی نیمکت فولاد و یا انتخاب نیمکت استقلال به داغ‌ترین بحث این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است و امروز احتمالا تکلیف مشخص خواهد شد.

ادعای مدیر رده بالا: نکونام پیشنهاد استقلال را رد کرد!

جواد نکونام در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود پس از دیدار برابر شهر خودرو مشهد در این خصوص گفت که از حضور در فولاد خوشحال است و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و با توجه به قراردادی که دارد اگر باشگاه بتواند خواسته‌های او در نقل و انتقالات را برای حضور پر قدرت در لیگ بعدی و لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند، در این تیم باقی خواهد ماند.

در جدید ترین خبر در این خصوص ، مخبردزفولی قائم مقام شرکت فولاد خوزستان با انتشار یک استوری مربوط به حضورش در رختکن تیم فولاد در کنار حمیدرضا گرشاسبی و جواد نکونام نوشت: جواد نکونام مربی تیم فولاد خوزستان خواهد ماند.

باشگاه فولادخوزستان در این چند روز در تلاش بوده تا خواسته‌های نکونام برای فصل بعدی را برآورده کند و شاید این استوری خبر قطعی حضور نکونام در فولاد باشد تا بازهم لالیگایی سابق را در فولاد آره‌نا ببینیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار