به همت شهرداری بندرعباس و روز جهانی صنایع دستی صورت گرفت:   
تابناک- همزمان با روز صنایع دستی نخستین همایش ایجاد فرصت های شغلی و کارآفرینی در استان هرمزگان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 06 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، به همت مرکز خلاقیت و فن آوری نوین شهرداری بندرعباس، نخستین همایش فرصت های اشتغال و کارآفرینی در صنایع دستي در بندرعباس با حضور دکتر کامرانی معاون سیاسی استاندار هرمزگان، مهدی نوبانی شهرداربندرعباس و نرگس منتظری تختی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

 

 

در این مراسم نرگس منتظری تختی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی اظهار داشت:با همکاری شهرداری بندرعباس و مسئولین پای کار این نهاد، اتفاقات بسیار خوبی برای صنایع دستی در راه است.

 

 

وی افزود: سومین نمایشگاه صنایع دستی واقع در سه راه جهانبار از تاریخ ۱۷ خردادماه تا ۲۲ در خدمت همشهریان عزیز هستیم،در سفر های شورای اداری استان هرمزگان سعی داریم در مسیر از صنایع دستی هر شهر بازدید به عمل بیاوریم در این بازدید ها بیشترین هنرنمایی ها و خلاقیت زنان هرمزگانی را شاهد هستیم. 

 

 

وی افزود: انشالله بتوانیم کمک حال و حمایتگر زنان هنرمند هرمزگانی باشیم ، ما در دفتر بانوان در استانداری هرمزگان پذیرای اذهان خلاق و هنر پرور این عزیزان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار