رییس هیات کشتی لرستان گفت: ۱۲سالن کشتی سال گذشته در مراکز دهستان‌، بخش‌ و شهرهای استان با هدف توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ 01 June 2022

به گزارش روز چهارشنبه تابناک  از روابط عمومی هیات کشتی لرستان فرید بهرامی اظهار کرد: رتبه‌بندی هیات‌های کشتی در سال ۱۴۰۰ بر اساس شاخص‌های مربوطه اعلام شد و استان‌ لرستان با یک پله صعود نسبت به سال گذشته در جایگاه پنجم ایستاد.

وی گفت: براساس رتبه‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی، مازندران با هفت هزار و ۳۹۵ امتیاز، تهران با چهار هزار و ۱۴۰ امتیاز، خوزستان با سه هزار و ۲۴۰ امتیاز، فارس با ۲هزار و ۵۳۰ امتیاز و لرستان با ۲هزار و ۸۰ امتیاز در رده های نخست تا پنجم قرار دارند.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲۶۴ کشتی‌گیر در قالب ۱۸ تیم به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف اعزام شدند.

رییس هیات کشتی لرستان بیان کرد: سال گذشته با برنامه‌ریزی هیات‌های شهرستانی، هشت هزار و ۷۸۲ نفر بیمه شده در استان جذب شد و هیات کشتی لرستان به عنوان برترین هیات‌ ورزشی استان در زمینه جذب ورزشکار سازمان یافته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی شده است.

بهرامی گفت: سال گذشته در کنار اعزام‌ تیم‌های لرستانی به مسابقات قهرمانی کشور، ۱۹ اعزام به مسابقات چند جانبه و لیگ‌های کشوری در بخش آزاد و فرنگی صورت گرفت و کشتی لرستان در بخش آزاد و از لحاظ نتایج تیمی در همه رده‌های سنی میان پنج تیم برتر کشور قرار گرفت.

وی افزود: همچنین کشتی لرستان توانست در فرنگی بزرگسالان به مقام چهارم تیمی و نونهالان مقام پنجم دست یابد و در بخش جوانان در میان ۶ تیم برتر کشور قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار