معاون مدیرکل حقوقی وزارت آموزش وپرورش گفت: یکی از اولویتهای مهم وزارت آموزش وپرورش سند دار کردن املاک آموزش وپرورش برای جلوگیری از تعرض افراد سودجو به این املاک است.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 31 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دربندی در جلسه پیگیری مستندسازی املاک آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری و تعامل خوب همکاران حقوقی ۹۲۰ ملک از املاک این استان دارای سند رسمی است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای وزارت آموزش و پرورش با سازمان ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن در کشور حهت تسریع در سند دار شدن املاک آموزش وپرورش منعقد شده است گفت: همه املاک آموزش وپرورش باید در سامانه سادا و سامانه جامع املاک آموزش وپرورش ثبت شود که انتظار می رود همکاران در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به ثبت املاک در این سامانه ها تسریع کنند.
دربندی بر ساماندهی و بهینه سازی املاک آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: بهینه سازی املاک آموزش وپرورش از دغدغه های وزیر محترم آموزش و پرورش است که لازم است این املاک شناسایی و املاک مازاد جهت توسعه و تجهیز مدارس طی فرآیند قانونی به فروش برسد .
وی بر حمایت قضایی و حقوقی از همکاران فرهنگی تاکید کرد و گفت: براساس ماده ۸۸ قانون خدمات کشوری اگر برای همکاران فرهنگی مشکل مرتبط با شغل یش بیاید کارشناسان حقوقی می توانند در آین زمينه مشاوره حقوقی و یا با گرفتن وکیل از همکاران دفاع نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: نظارت بر واحدهای حقوقی در سطح استانها کاری ارزشمند است تا با تبادل نظر ، شناسایی و رفع موانع به سمت شرایط مطلوب گام برداريم.

حسنعلی عزت خواه افزود: خوشبختانه کارشناسان حقوقی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلط و اشراف بالایی نسیت به مسائل حقوقی دارند که با دغدغه مندی بحث سند سازی املاک را دنبال می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار