در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 08 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 18/02/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

کشف چوب و ذغال قاچاق در جویبار 
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 350 کیلوگرم چوب جنگلی و ذغال قاچاق از نوع چوب طاق در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران آگاهی این شهرستان از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان با خبر شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، متهم را که ضمن برداشت غیرمجاز چوب و محصولات جنگلی در این شهرستان، اقدام به تهیه ذغال در کارگاه تولیدی خود می کرد شناسایی و دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر، 30 کارتن ذغال چوب طاق و به وزن حدودی 350 کیلوگرم را کشف کردند و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری 11سارق و مالخر اموال مسروقه در جویبار 
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 11سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 19فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقداماتی غافلگیرانه11سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان در بازجویی ها به 19فقره سرقت اعتراف کردند .و مقداری انواع موادمخدر در این طرح کشف و 9موتورسیکلت و 16خودرو را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف کردند.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری مالخر کامیپیوترهای سرقتی از داخل خودرو در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور ازدستگیری مالخر کامیپیوترهای سرقتی از داخل خودرو در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و شکایت از حضور یک مالخر که به طور مستمر اموال مسروقه را خریداری و در مخفیگاهش نگهداری می کند، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بررسی خود را آغاز کردند.
وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه متهم صادر و ماموران طی یک عملیات ضربتی این متهم را هنگام خروج از منزلش دستگیر و مخفیگاه وی را مورد بازرسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، موفق به کشف 12قطعه اموال مسروقه از جمله کامپیوتر خودرو شدند.
سرهنگ قلی پور، بیان داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد و اظهار داشت: با اعتراف صریح متهم، تحقیقات تکمیلی انجام و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
---------------------
دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در قائم شهر 
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 4 سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با 16 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ "مهدی خادمی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت كابل و تجهيزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دوایر تجسس انتظامی شهرستان پس از بررسی های همه جانبه 4 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ خادمی در پایان اظهار داشت: در این راستا پرونده تشکیل و متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
----------------------
کشف120 فقره سرقت در اجرای طرح محله محور در مازندران 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح محله محور و کشف 120 فقره سرقت توسط کلانتری و پاسگاه های سطح استان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: طرح محله محور در قالب طرح سراسری با هدف پيشگيري از روند صعودي سرقت به مدت یک روز توسط کلانتری و پاسگاه های سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: دستگیری 77 نفر سارق، 51 نفر معتاد و 29  نفر خرده فروش و کشف قریب به یک کیلوگرم مواد مخدر از نتایج اقدامات اجرای این طرح یک روزه بوده است.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف 73 دستگاه خودرو و 17 دستگاه موتور سیکلت متخلف و دستگیری 133 نفر با جرائم مختلف از دیگر دستاوردهای ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان بوده است .
سرهنگ جعفری با بیان اینکه در اجرای این طرح 276 نفر محکوم متواری و تحت تعقیب دستگیر شدند، تاکید کرد: به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم، اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان ادامه خواهد داشت.
---------------------
کشف یک تن سیم برق سرقتی در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف یک تن سیم سرقتی و دستگیری 4 سارق و مالخر و اعتراف به 31 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " بهادر دیلمی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای و یک مالخر در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان در مخقیگاه آنها دستگیر و از آنان حدود یک تن سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 31 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
-------------------
کشف 22 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 22 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "محمد زمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته این طرح با هدف افزایش،آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی با اشاره به دستگیری 4 سارق منزل و اماکن خصوصی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 22 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ شالیکار با اشاره به توقیف 11 اتومبیل و 4 موتور سیکلت متخلف، اظهار داشت: در این طرح 4 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
--------------------
انهدام باند سارقان ترانس برق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 5 سارق ترانس برق با 11 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی " در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد فیوز و ترانس برق در میانکاله بهشهر موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه امیر آباد قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي موفق به شناسايي 5 سارق حرفه اي و سابقه دار در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهربا اشاره به اينکه ماموران با کنترل محل هاي تردد سارقان، این افراد را در يک عملياتي ضربتي دستگير کردند، تصريح کرد: متهمان در بازجویی های به عنل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت فیوزو ترانس برق از مزارع و مناطق مختلف میانکاله اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و سپس روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان، هشدارهاي پليس را درخصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
---------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار